LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Studentassistent til HR-avdelingen

Søknadsfrist: 10.04.2023

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 18.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

Høyskolen Kristiania er en organisasjon i sterk utvikling og har uttalte ambisjoner om vekst de neste årene. Dette legger føringer for hvordan HR-avdelingen arbeider ut i organisasjonen. Avdelingen består i dag av 9 personer, som daglig jobber tett opp mot både ledere og ansatte i organisasjonen. I HR-avdelingen må du jobbe selvstendig, samtidig som du blir en del av et større fagmiljø som setter kunnskapsdeling og trivsel høyt.

Er du student hos Kristiania og har lyst på en relevant deltidsjobb? Vi ser etter en serviceinnstilt studentassistent som kan jobbe for oss i inntil 40 prosent, frem til 31.12.2023. Den normale arbeidstiden vil være på ca 15 timer per uke i snitt. Dette vil kunne variere i praksis. Oppstart for stillingen er så snart som mulig. Arbeidsstedet vil være i Kvadraturen sammen med HR-avdelingen.

Rett kandidat liker å arbeide operativt med administrative og rutinepregede oppgaver.

Arbeidsoppgaver:

I mars 2022 implementerte vi vårt HRM-system, KristianiaHR, og som en del av en forlenget implementeringsfase vil arbeidsoppgavene i hovedsak være å utforme og følge opp kontrakter i KristianiaHR. I tillegg til dette vil oppgavene bestå av:

  • Bistå HR-avdelingen i administrativt og operativt arbeid
  • Svare på henvendelser fra ansatte
  • Ved behov bistå med oppdatering og vedlikehold av håndbøker
  • Oppdatere/vedlikeholde personaldata i våre systemer
  • Annet forefallende arbeid

Utdanning og kvalifikasjoner:

  • Relevant høyskoleutdanning innen HR, ledelse eller tilsvarende
  • God kunnskap innenfor Office-pakken
  • Fordel med kjennskap til relevant lov- og avtaleverk

Personlige egenskaper:

  • Nøyaktig, strukturert og ansvarsbevisst
  • Stor gjennomføringsevne
  • Serviceinnstilt og med gode samarbeidsevner
  • Kommuniserer godt muntlig og skriftlig
  • Administrative og organisatoriske evner

Søknadsfrist: 10. april

Har du spørsmål om stillingen?

Ta kontakt med HR-assistent Martine Berg Isaksen på MartineBerg.Isaksen@kristiania.no eller rådgiver Nina Paulsen på Nina.Paulsen@kristiania.no.

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS