Ledig stilling på Høyskolen Kristiania

Seniorkonsulent - Eksamensavdelingen

Søknadsfrist: 23.08.2020

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania har et spennende utdanningstilbud innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, innovasjon, teknologi, forebyggende helsefag og en rekke kreative fag – fordelt på campuser i Oslo og Bergen. Vi har i tillegg nettstudier og er en akkreditert høyskole med solid økonomi. Alt overskudd i stiftelsen går tilbake til høyskolen, og blir investert til det beste for studentene. Høyskolen Kristiania er en stiftelse med 10 000 studenter og 600 ansatte. Vi har hatt en formidabel vekst de senere årene, men vi skal videre. Ambisjonen er å bli Norges første arbeidslivsuniversitet, og vi håper du har lyst til å være med på denne reisen.

Sentral eksamensavdeling er ansvarlig for eksamensadministrative driftsoppgaver ved Høyskolen Kristiania. På Høyskolen Kristianiasatser vi på en effektiv og prosesjonell administrasjon, og da er digitalisering og automatisering av driftsoppgaver noe vi kontinuerligevaluerer. Det er nå behov for en ekstra ressurs for å sikre ivaretakelse av eksamensavdelingens ansvarsområder i lys av dette.

Stillingen vil i all hovedsak være knyttet til gjennomføring av daglig drift, forbedring og kvalitetssikring av saksbehandling, samtvidereutvikling av arbeidsprosesser. Samtidig ha fokus på kvalitetssikring av daglige driftsoppgaver. Stillingen er 100 % fast ansettelse.

Arbeidsoppgaver

  • Saksbehandling
  • Studenthenvendelser
  • Kvalitetssikring av data i felles studentsystem (FS)
  • Kontinuerlig forbedring av rutiner knyttet til studentens «eksamensreise» / alle eksamensadministrative arbeidsprosesser
  • Andre oppgaver i avdelingen etter behov
  • For søkere med god studieadministrativ erfaring kan det også være aktuelt å delta i prosjekter

Kompetansekrav/erfaring

  • Høyere utdanning, minimum bachelornivå
  • God kjennskap til utdanningssektoren og universitets- og høyskoleloven
  • Erfaring fra studieadministrative prosesser og gjerne FS som arbeidsverktøy
  • God systemteknisk forståelse
  • Erfaring med endringsprosesser

Personlige egenskaper

  • Strukturert og kvalitetsbevisst
  • Kunne arbeide selvstendig og i team
  • Evne å se sammenhenger i komplekse verdikjeder
  • God gjennomføringsevne
  • Løsning- og utviklingsorientert
  • Omstillings- og endringsdyktig
  • Helhetsforståelse og evne til å jobbe på tvers av organisatoriske skiller
  • God kommunikasjon og fremstillingsevne, muntlig og skriftlig

Har du spørsmål vedrørende stillingen?

Ta kontakt med:

  • Studiedirektør Tine Richardsen på telefon 46 41 00 60 eller via e-post Tine.Richardsen@kristiania.no

Søknadsfrist: 23.august 2020

Oppstart: Snarest og etter avtale

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS