Ledig stilling ved Handelshøyskolen BI

Studieveileder - - INFOHUB

Søknadsfrist: 07.10.2020

Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.

Er du vår nye studieveileder?

Vi søker etter en engasjert studieveileder som brenner for god kundeservice og ønsker å sette studentene i fokus. Vår nye studieveileder vil inngå i Team Student, med hovedfokus på oppfølging av eksisterende studenter. InfoHub er det første kontaktpunktet for BIs studenter og interessenter, og skal bistå med relevant informasjon og veiledning tilpasset den enkeltes behov. Avdelingens mål er å være et profesjonelt veiledningsapparat som skal forbedre, effektivisere og profesjonalisere kundereisen. Du blir en viktig del av arbeidet med å gi våre studenter og interessenter et godt møte med BI, samt å bidra til et godt samarbeid med våre kolleger internt på BI.

Dine oppgaver vil være:

  • Enkel saksbehandling
  • Veiledning og oppfølging av studenter som tar kontakt på telefon, chat, e-post og front
  • Bidra til å optimalisere prosessene for studentoppfølging
  • Bidra til optimalisering av studentkommunikasjonen
  • Bidra til forbedring av arbeidsprosesser i avdelingen

Vi ser etter deg som:

  • Brenner for god kundeservice; utpreget serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Har relevant høyere utdanning, bachelornivå
  • Har noe erfaring med kundeservice, salg eller veiledning, og er gjerne vant med å bruke CRM-systemer
  • Trives med en arbeidshverdag som tidvis er preget av høyt tempo og stor pågang
  • Evner å sette deg inn i og holde oversikt over store mengder informasjon. Kommuniserer tydelig skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk
  • Bidrar til et positivt arbeidsmiljø og en utstrakt delingskultur

Vi kan tilby en engasjerende arbeidsplass med godt arbeidsmiljø og kunnskapsrike kolleger. Avdelingen skal betjene alle våre fire campuser, men ditt arbeidssted vil være i Oslo (Nydalen).

Send søknad

KONTAKTPERSONER:

HJEMMESIDE: www.bi.no

Powered by Labrador CMS