LEDIG STILLING PÅ KRISTIANIA

Administrativ konsulent til Drifts- og sikkerhetsavdelingen

Søknadsfrist: 02.06.2023

Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 18.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

I takt med Høyskolen Kristianias vekst, vokser Drifts- og sikkerhetsavdelingen avdelingen og søker en ny Administrativ konsulent med arbeidssted i Oslo sentrum. Drifts- og sikkerhetsavdelingen har for tiden 10 ansatte i Oslo og Bergen, og har ansvaret for fysisk sikkerhet og drift av Høyskolen Kristianias seks lokasjoner i Oslo og Bergen.

Arbeidshverdagen er variert, og i perioder hektisk – noe konsulenten bør trives med og håndtere på en god måte.

Ansvarsområder

  • Daglig koordinering av vaktmestere
  • Administrative oppgaver
  • Forvaltning, drift og vedlikehold av bygningsmasse inkludert tekniske anlegg og tilhørende utearealer
  • Oppfølging av avtaler og leverandører knyttet til drift av bygningsmasse og utearealer samt generell administrasjon
  • Brannvern

Ansvar og arbeidsoppgaver

  • Daglig koordinering av vaktmestere
  • Administrative oppgaver
  • Forvaltning, drift og vedlikehold av bygningsmasse inkludert tekniske anlegg og tilhørende utearealer og administrative forhold
  • Oppfølging av avtaler og leverandører knyttet til drift av bygningsmasse og utearealer
  • Bidra i innkjøpsprosesser
  • Oppfølging av brannvern
  • Vedlikehold, tilsyn og daglig drift av skolens innvendige og utvendige arealer
  • Oppfølging og vedlikehold av VVS-løsninger og andre tekniske anlegg
  • Planlegging, kvalitetssikring og oppfølging av avtaler, kontrakter og garantier knyttet til bygninger
  • Være kontaktperson for eksterne leverandører knyttet til drift av bygg
  • Utføre ulike administrative serviceoppgaver, herunder transport av materiell, flytting og rydding
  • Oppfølging av renhold
  • Oppfølging av kantinedriften
  • Yte service og bistand til studenter og ansatte innen avdelingens ansvarsområder
  • Bistå med oppfølging av studentassistenter tilknyttet avdelingen
  • Lede og bidra i prosjekter
  • Andre oppgaver som pålagt av leder

Vi søker deg med

  • Relevant høyere yrkesfaglig utdanning
  • Erfaring med saksbehandling og administrativt arbeid, fortrinnsvis fra universitets- og høyskolesektoren
  • Erfaring med kundeservice
  • Kunnskap og erfaring med administrative arbeidsoppgaver
  • Kunnskap og erfaring med praktiske arbeidsoppgaver og drift av bygg
  • Gode kommunikasjonsevner; både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk
  • God IT-kompetanse
  • Førerkort klasse B

Vi tilbyr

  • En utviklende jobb i en organisasjon med ambisjoner
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Lønn etter avtale

Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss, eller har du spørsmål om stillingen?

Ta kontakt med Pål E Wæraas på epost pal.waeraas@kristiania.no eller telefon 92450911.

Søknadsfrist: 2. juni 2023.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS