LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Studentassistent til IT-brukerstøtte

Søknadsfrist: 01.06.2025

Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med snart 24.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

Vi søker studentassistent til IT-brukerstøtte

Er du serviceinnstilt og teknisk oppegående? IT-brukerstøtte søker etter en studentassistent i Oslo som vil være med på å tilby teknisk støtte og veiledning til studenter og ansatte, løse større eller mindre IT-problemer og bidra til at stedlig og digital undervisning kan gjennomføres uten tekniske problemer.

Arbeidsoppgaver

  • Bemanne servicesenteret og IT-brukerstøtte
  • Utføre brukerstøtte og opplæring av studenter og ansatte
  • Oppfølging av utstyr og undervisningsrom
  • Utlån og oppfølging av utstyr som forvaltes av avdelingene
  • Brukerstøtte knyttet til læringsplattformen Canvas, nettmøteverktøyet Zoom, videoplattformen/streamingløsningen Panopto, og øvrige verktøy for undervisning
  • Veiledning og opplæring av ansatte i multimedia-løsninger (selvbetjente gjør-det-selv-studioer, Zoom-møterom, undervisningsrom med utstyr og stream og opptak)
  • Praktisk støtte til fagavdelingene, relatert til stillingens ansvarsområder
  • Andre eventuelle forefallende oppgaver

Utdannelse og kvalifikasjoner

  • 2-3 års teknisk og/eller mediefaglig utdannelse
  • Relevant erfaring og/eller kompetanse innen teknologiske verktøy kan oppveie for formell utdanning
  • Praktisk erfaring fra arbeidsområdene er ønskelig
  • Status som aktiv student ved Høyskolen eller Fagskolen Kristiania

Personlige egenskaper

  • Tydelig serviceholdning
  • Selvstendig, strukturert og initiativrik
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner
  • Utadvendt og positiv
  • Evne til å takle både eget og andres stress
  • Motiveres av å hjelpe andre
  • God teknisk innsikt, og evne til å sette deg inn i nye teknologiske løsninger

Arbeidsomfang: 15 timer per uke (40%)

Arbeidssted: Oslo, arbeidssted vil variere på våre campuser; Kvadraturen, Fjerdingen, Urtegata og Rosenkrantz' gate.

Arbeidstid vil variere innenfor våre åpningstider på førstelinje, kl. 08.00-16.00 mandag-fredag. Betalt opplæring vil bli gitt. Stillingen vil rapportere til teamleder brukerstøtte.

Oppstart etter avtale.

Søknadsfrist: 1. juni. Vi kaller inn aktuelle kandidater til intervju forløpende. 

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal innen frist vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS