Ledig stilling ved UiT Norges arktiske universitet
Markedsrådgiver - Seksjon for studentrekruttering, marked og grafiske tjenester
Søknadsfrist: 04.06.2020
Publisert
UiT Norges arktiske universitet
UiT Norges arktiske universitet er et breddeuniversitet som bidrar til en kunnskapsbasert utvikling regionalt, nasjonalt og internasjonalt. Vi skal utnytte vår sentrale beliggenhet i nordområdene, vår faglige bredde og kvalitet og våre tverrfaglige fortrinn til å møte fremtidens utfordringer.
Troverdighet, akademisk frihet, nærhet, kreativitet og engasjement skal prege forholdet mellom ansatte, mellom ansatte og studenter og mellom UiT og samarbeidspartnere.
UiT søker markedsrådgiver fast stilling
Seksjon for studentrekruttering, marked og grafiske tjenester ved UiT Norges arktiske universitet søker en engasjert og initiativrik kollega med markedsføringserfaring og interesse for ei ung målgruppe.
Seksjonen er en av fem seksjoner i avdeling for forskning, utdanning og formidling, og seksjonen består av seksten årsverk som er organisert i to faggrupper. Stillingen som markedsrådgiver tilhøre faggruppe for studentrekruttering og marked, og du blir en del av ei dedikert faggruppe som skaper og utvikler filmer, annonser, podkaster, materiell og arrangementer for alt fra fem til fem hundre ungdommer. Vi brenner for studentrekruttering og synes alle norske ungdommer fortjener noen år ved UiT Norges arktiske universitet.
Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:
Ta aktiv del i faggruppas kjerneaktiviteter for å rekruttere nye studenter. Aktivitetene foregår på fysiske og digitale arenaer og stillingen innebærer forberedelse, gjennomføring og evaluering av skolebesøk, arrangement og annonsering i ulike kanaler. Opplæring av ansatte og studenter som deltar i rekrutteringsarbeidet og samarbeid med eksterne leverandører av tjenester. Stillingen krever evne til strategisk planlegging og kapasitet til praktisk gjennomføring av aktiviteter med et blikk for detaljer. Du bør ha god skriftlig framstillingsevne og kunne presentere og skape entusiasme foran større og mindre grupper.
Minimum utdanning på bachelornivå, fortrinnsvis på masternivå innen relevant fagområde (f.eks. innen markedsføring, kommunikasjon eller mediefag)
Evne til strategisk tenkning og operativ gjennomføringskraft
Dokumentert kjennskap, innsikt og interesse for sosiale media som verktøy og kommunikasjonskanal
Erfaring fra byråsamarbeid
Erfaring med analyse og evaluering av digital markedsføring
Du har følgende egenskaper:
Engasjert
Tar ansvar
Sørvisinnstilt
Håndterer flere parallelle arbeidsoppgaver
Personlig egnethet og gode samarbeidsevner vil bli tillagt vekt.
Vi tilbyr
En jobb det er lett å brenne for!
Varierte og framover lente arbeidsoppgaver i en av landsdelens største avdelinger for
kommunikasjon, markedsføring og profilering.
Engasjerte og kompetente kolleger
Lønn etter statens regulativ kode 1434 rådgiver. Det trekkes 2 % pliktig innskudd til Statens pensjonskasse.
Søknaden
Søknaden sendes elektronisk via www.jobbnorge.no, og skal inneholde:
CV og søknadsbrev
Vitnemål og karakterutskrifter for alle grader
Attester
2-3 referanser med kontaktinformasjon
All dokumentasjon som skal vurderes må være på et skandinavisk språk eller engelsk.
Generelt
Ansettelsen skjer i henhold til regler og vilkår som til enhver tid gjelder for statsansatte, og retningslinjer ved UiT. På våre nettsider finner du mer informasjon til søkere på stillinger ved UiT.
Ved UiT legger vi vekt på mangfold, og oppfordrer derfor kvalifiserte søkere til å søke uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne, nasjonal eller etnisk bakgrunn og personer som har stått utanfor arbeid og utdanning i en lengre periode (hull i CV en).
UiT er legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene for ansatte med redusert funksjonsevne. Forespørsler om hvordan arbeidsmiljøet er tilrettelagt, helsetjeneste, muligheter for fleksitid, deltid o.l. kan rettes til kontaktperson for stillingen.
Personopplysninger som oppgis behandles i henhold til lov om behandling av personopplysninger. Søkere kan be om ikke å bli oppført på den offentlige søkerlista, men universitetet kan likevel beslutte at navnet på søkeren skal offentliggjøres. Søkeren vil da bli varslet i forkant av offentliggjøring.