Universitetslektor i matematikkdidaktikk (etter- og vidareutdanning)
Søknadsfrist: 01.06.2021
Universitetet i Bergen
Universitetet i Bergen er ein anerkjend utdannings- og forskingsinstitusjon, organisert i sju fakultet og omlag 54 institutt og faglege senter. Campus ligg i sentrale delar av Bergen med universitetsområde på Nygårdshøyden, Haukeland, Marineholmen, Møllendalsveien og Årstad.
Gjennom eit sterkt og tett samspel med omverda - globalt, nasjonalt og lokalt - skal vi medverke til eit samfunn bygd på kunnskap, ferdigheiter og haldningar.
Vil du vere med å forme framtida?
Universitetslektor 40 % innan matematikkdidaktikk (etter- og vidareutdanning)
Ved Matematisk institutt er det ledig ei fast 40 % stilling som universitetslektor innan matematikkdidaktikk. Stillinga er knytt til instituttet sine etter- og vidareutdanningstilbod i matematikkdidaktikk, retta mot matematikklærarar i skolen. Stillinga har ekstern finansiering gjennom Utdanningsdirektoratet.
Om instituttet
Matematisk institutt er eitt av sju institutt ved Det matematisk-naturvitskaplege fakultet. Vi tilbyr utdanningar på bachelor-, master- og ph.d.-nivå i anvend og teoretisk matematikk og statistikk, inkludert lektorutdanning, aktuarfag og etter- og vidareutdanning. Instituttet har 5 fast tilsette i administrasjonen, 35 fast vitskaplege tilsette og omkring 25 stipendiatar. Kunnskapar og ferdigheiter i matematikk og statistikk er fundamentale element i alle realfag, og Matematisk institutt har det viktige oppdraget å gje grunnundervisning til studentane på heile fakultetet.
Vi har faggrupper i rein matematikk, anvend og berekningsorientert matematikk, statistikk og matematikkdidaktikk. I tillegg til forsking i teoretisk og anvend matematikk, driv instituttet tverrfagleg forsking retta mot hav, klima og helse. Den utlyste stillinga er knytt til faggruppa i matematikkdidaktikk, med fire fast faste vitskaplege tilsette.
Arbeidsoppgåver
Arbeidsoppgåvene i stillinga er ansvar for planlegging, utvikling og tilrettelegging av undervisning i to av vidareutdanningstilboda ved instituttet. Det eine er Matematikk for lærarar i ungdomsskole og vidaregåande skole, med to emne i matematikk på 15 studiepoeng kvar. Tilbodet er finansiert av Utdanningsdirektoratet gjennom ordninga Kompetanse for kvalitet (KFK). Det andre er emnet Algoritmisk tenking og programmering i matematikkfaget på 15 studiepoeng. Tilbodet er finansiert med kursavgift.
Oppgåvene inkluderer medansvar for gjennomføringa av samlings- og nettbasert undervisning, fagleg oppfølging av studentar, eksamensarbeid og emneevaluering for kursa i samarbeid med instituttets fagdidaktikarar.
For Matematikk for lærarar i ungdomsskole og vidaregåande skole vil dette omfatte 4 samlingar à tre dagar kvart semester (to parallelle parti) og ei forkunnskapssamling i året. «Algoritmisk tenkning og programmering i matematikkfaget» har 6 samlingar à to dagar i løpet av året.
Kvalifikasjonar og eigenskapar
Søkjarar må ha mastergrad eller tilsvarande relevant kompetanse innan matematikk eller matematikkdidaktikk.
Kompetanse innan programmering (blokkprogrammering og Python) er eit krav.
Dokumentert relevant praktisk-pedagogisk kompetanse på grunnlag av utdanning eller undervisning og rettleiing er eit krav.
Grunnleggjande ferdigheiter innan planlegging, gjennomføring, evaluering og utvikling av undervisning er eit krav.
Brei erfaring frå utforming og undervisning av etter- og vidareutdanningskurs er eit krav.
Søkjarar må kunne arbeide sjølvstendig, strukturert og ha gode samarbeidsevner.
Søkjarar må ha gode norskkunnskapar, skriftleg og munnleg.
Den som blir tilsett, må kunne undervise på norsk.
Personlege og mellommenneskelege eigenskapar vil bli vektlagde.
Vi tilbyr
eit godt og fagleg stimulerande arbeidsmiljø
løn som universitetslektor etter lønssteg 60-66 (kode 1009) i det statlege lønsregulativet, avhengig av tenesteansiennitet og kvalifikasjonar. Dette utgjer for tida kr. 535 200–597 000 brutto. Vidare opprykk skjer etter tenesteansiennitet. For særleg kvalifiserte søkjarar kan det bli aktuelt å vurdere høgare løn.
Den statlege arbeidsstyrken skal i størst mogleg grad spegle mangfaldet i befolkninga. Det er eit personalpolitisk mål å få ei balansert alders- og kjønnssamansetning. Personar med innvandrarbakgrunn og personar med nedsett funksjonsevne blir oppmoda om å søkje stillinga.
Universitetet i Bergen nyttar meirinnsyn ved tilsetjing i vitskaplege stillingar.
Opplysningar om søkjaren kan offentleggjerast sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teken til følgje, skal søkjaren varslast om det.