Ledig stilling ved NMBU

Konsulent til ekspedisjonen på Handelshøyskolen

Søknadsfrist: 17.02.2020

Vi søker deg som er serviceinnstilt, løsningsorientert og trives med en allsidig hverdag.

Om stillingen

Norges miljø- og biovitenskapelige universitet

NMBU har et særlig ansvar for forskning og utdanning som sikrer livsgrunnlaget for fremtidige generasjoner.


Bærekraft er forankret i alt vi gjør og vi leverer kunnskap for livet.


NMBU har 1700 ansatte og 5200 studenter og er organisert i sju fakulteter. NMBU har campus i Ås og i Oslo. Høsten 2020 er vi samlokalisert på Ås. Nærmere opplysninger om NMBU finnes på www.nmbu.no.

Om Handelshøyskolen

Handelshøyskolen utdanner siviløkonomer og samfunnsøkonomer. Den har ansvaret for bachelor- og masterprogrammer i økonomi og administrasjon og i samfunnsøkonomi, dessuten et masterprogram i entreprenørskap og innovasjon. I studieprogrammene er det til sammen ca. 600 studenter. I tillegg kommer ca. 35 PhD studenter. Handelshøyskolen har ca. 55 ansatte, og har et aktivt forskningsmiljø som spenner over ulike fagfelt.

Ved Handelshøyskolen er det ledig fast heltid stilling som konsulent i fakultetsadministrasjonen.

Vi søker etter en allsidig og serviceinnstilt person som vil få ansvar for ekspedisjonen og fellestjenester ved fakultetet. Fakultetsadministrasjonen yter i tillegg støttetjenester innen personal, økonomi, forskning, studier og kommunikasjon.

I stillingen vil du få en nøkkelrolle i den daglige driften av fakultetet. Du vil samarbeide tett med fakultetets vitenskapelige ansatte og kolleger i fakultetsadministrasjonen, og fungere som fakultetets bindeledd til eiendoms- og IT-avdelingen ved NMBU. Arbeidsdagen vil by på varierte oppgaver og bred kontakt med ansatte, gjester og studenter. Stillingen rapporterer til administrasjonssjef

Arbeidsoppgaver

  • Utvikling og drift av ekspedisjonen
  • Ansvar for arrangementer
  • Ansvar for møterom og fellesareal
  • Administrere og følge opp Handelshøyskolens lokaler for studenter og ansatte
  • Koordinere mottak og oppfølging av nyansatte og gjester
  • Lokal brannvernkoordinator
  • Innkjøp av utstyr og administrasjon av leieavtaler
  • Følge opp lærling
  • Bidra på regnskap - og personalområde

En viktig del av arbeidet vil være å bidra til utvikling, effektivisering og profesjonalisering av rutiner og prosesser innen ansvarsområder tilhørende ekspedisjonen. Stillingens plassering i organisasjonen kan endres og arbeidsoppgaver kan legges til.

Kvalifikasjonskrav, ønskede erfaringer, kunnskaper og personlige egenskaper:

  • Det er ønskelig med fagbrev innen kontor og administrasjon samt relevant erfaring, helst fra en utdanningsinstitusjon.
  • Solide IT-kunnskaper. Erfaring med P360, Canvas, Felles Studenttjenester (FS), agresso, UBW samt standard programmer som MS Office-pakken, er en fordel.
  • Flytende i norsk og engelsk.

Følgende erfaringer vektlegges:

  • Relevant arbeidserfaring
  • Interesse for universitets- og høyskolesektoren

Det kreves at du har/ er:

  • God ordenssans.
  • Positiv og løsningsorientert.
  • Selvstendig og ansvarsbevisst.
  • Praktisk og teknisk anlagt
  • Jobber strukturert og systematisk.
  • Gode samarbeidsevner. Du kommuniserer godt med kolleger, studenter og andre besøkende til fakultetet.

Personlig egnethet er viktig for stillingen og vil bli tillagt vekt.

Lønnsvilkår og informasjon

Stillingen innplasseres i stillingskode 1065 Konsulent, ltr. 36 - 54 (NOK 367 100 – 479 600), avhengig av kvalifikasjoner.

Nærmere opplysninger ved:

Informasjon til søkere

Slik søker du:

Søknad sendes elektronisk via linken ”Søk stillingen” øverst på denne siden. CV skal fylles ut elektronisk i Jobb Norge.

Legg ved vitnemål og eventuelle attester.

Søknadsfrist: 17.02.2020

Søk stillingen