Universitetet i Bergen er ein anerkjend utdannings- og forskingsinstitusjon, organisert i sju fakultet og omlag 54 institutt og faglege senter. Campus ligg i sentrale delar av Bergen med universitetsområde på Nygårdshøyden, Haukeland, Marineholmen, Møllendalsveien og Årstad.
Michael Sars-senteret held til på Marineholmen saman med andre forskingsinstitutt ved universitetet. Senteret er organisert som eit uavhengig forskingssenter plassert innanfor fakultetet for matematikk og naturvitskap og er partner med European Molecular Biological Laboratory (EMBL) i Heidelberg, Tyskland. – Les meir her.
Kommunikasjonsrådgjevar (kode 1434)
Ved Michael Sars-senteret si administrasjon er det ledig ei fulltidsstilling som Kommunikasjonsrådgjevar (kode 1434) frå februar 2025. Administrasjonen ved senteret gir generell kontor- og administrativ støtte, inkludert økonomi-, personal-, kommunikasjons- og HMS-tenester for senterets leiing, forskarar og studentar; totalt om lag 70 tilsette og gjester. Michael Sars-senteret er etablert innanfor Fakultetet for Naturvitskap og teknologi ved Universitetet i Bergen, og er partnar med European Molecular Biology Laboratory (EMBL).
Arbeidsoppgåver:
Fremje forskingsresultat: Dele senteret sine forskingsfunn og prestasjonar på nettsida vår og sosiale mediekanalar for å fremje samarbeid frå eit mangfald av interessentar.
Utvikle kommunikasjonsinfrastruktur: Byggje og vedlikehalde infrastruktur og protokollar som støttar senteret sin overordna kommunikasjonsstrategi.
Innhaldsskaping: Lage fengslande promoteringmateriale – inkludert videoar, fotografi og skriftleg innhald – for nettsida og sosiale medieplattformer, med mål om å auke senteret si synlegheit på lokalt, nasjonalt og internasjonalt nivå.
Skriving og mediekontakt: Skrive engasjerande, populariserte artiklar og pressemeldingar for å feire og framheve senteret sine prestasjonar og forsking, og bidra til instituttet si totale synlegheit.
Arrangementshandtering: Ha ansvar for planlegging, organisering og gjennomføring av Michael Sars-senteret sitt årlege symposium.
Intern kommunikasjon: Leggje til rette for effektiv kommunikasjon innan senteret, og sikre at alle tilsette er informerte og samstemte med pågåande initiativ og arrangement.
Visuell design: Designe og administrere informasjonsskjermar og lysbilete som promoterer vekentlege seminar og senterarrangement.
Utadretta arbeid og engasjement: Organisere og leie utadretta initiativ for å auke offentleg medvit, samarbeide med forskingsfestivalar og koordinere besøk til senteret.
Publikasjonsstyring: Registrere og administrere senteret sine publikasjonar i Cristin.
Teknisk støtte: Gje teknisk støtte under seminar og arrangement som vert haldne ved senteret.
Adobe Suite-kompetanse: Bruke Adobe Lightroom, Photoshop og Adobe Illustrator for å lage visuelt tiltalande innhald, og demonstrere høg grad av ekspertise.
Administrativ støtte: Assistere med ekstra administrative oppgåver etter behov, og bidra til smidig drift av senteret.
Endringar i ansvar og oppgåver kan oppstå over tid.
Kvalifikasjonar og eigenskapar:
Kvalifikasjonar:
Mastergrad innan relevant felt. Lang og relevant arbeidserfaring kan i nokre tilfelle kompensere for manglande formelle utdanningskrav for stillinga.
Relevant arbeidserfaring og kompetanse knytt til oppgåvene i stillinga.
Bakgrunn i biologi og erfaring med vitskapleg skriving er ein fordel.
Tidlegare erfaring frå internasjonale akademiske og forskings sektorar er ein fordel.
Gode skriftlege og munnlege kommunikasjonsevner (både engelsk og norsk).
Personlege eigenskapar:
Evne til å arbeide sjølvstendig og systematisk og prioritere oppgåver for å levere arbeid i tide.
Evne til å kommunisere, samhandle og arbeide effektivt og i samarbeid med vitskaplege tilsette med ulike nasjonalitetar og utdanningsbakgrunn.
Ved evaluering av kandidatar vil det bli lagt stor vekt på dei personlege eigenskapane som er naudsynte for stillinga.
Vi kan tilby:
Eit godt og fagleg stimulerande arbeidsmiljø
Stilling som rådgjevar (kode 1434) i lønssteg 60-64 (for tida brutto kr 584 500 – 624 500) i det statlege lønsregulativet. Vidare opprykk skjer etter stillingsansiennitet. For særleg kvalifiserte søkjarar kan det bli aktuelt å vurdere høgare løn.
Søknadsbrev der du seier noko om din bakgrunn og motivasjon for stillinga
CV
Attesterte kopiar av vitnemål og relevante attestar
Namn og kontaktinformasjon til to referansepersonar
Intervju vil bli heldt på engelsk.
Generell informasjon:
Utfyllande opplysningar om stillinga kan ein få ved å vende seg til:
Administrasjonssjef Carol Bruce tlf: +47 92067947, epost: carol.bruce@uib.no
For HR-relaterte spørsmål ta kontakt med Veronica Stålhand, HR rådgjevar, epost: veronica.stalhand@uib.no
Mangfald er ein styrke og gjer at vi kan løyse oppgåvene våre endå betre. UiB treng difor kvalifiserte medarbeidarar uavhengig av kjønn, etnisitet, religion, livssyn, funksjonsnedsetjing, seksuell orientering, kjønnsidentitet, kjønnsuttrykk og alder.
Opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.
Vi oppmodar søkjarar med funksjonsnedsetjing, innvandrarbakgrunn eller hól i CV-en til å søke. Dersom du kryssar av for dette i søknaden kan du bli positivt særbehandla. Vi inviterer alltid minst ein kvalifisert søkjar frå kvar av desse gruppene til intervju.Nærare om tilsettingsprosessen her.