LEDIG STILLING PÅ KRISTIANIA

Studentassistenter - IT brukerstøtte

Søknadsfrist: 30.04.2024

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 18.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

Vi søker studentassistenter til IT brukerstøtte

Er du serviceinnstilt og teknisk oppegående? IT brukerstøtte søker etter 2 studentassistenter i Bergen som vil være med på å tilby teknisk støtte og veiledning til studenter og ansatte, løse større eller mindre IT-problemer og bidra til at stedlig og digital undervisning kan gjennomføres uten tekniske problemer.

Arbeidsoppgaver

  • Bemanne servicesenteret og IT-brukerstøtte
  • Utføre brukerstøtte og opplæring av studenter og ansatte
  • Oppfølging av utstyr og undervisningsrom
  • Utlån og oppfølging av utstyr som forvaltes av avdelingene
  • Brukerstøtte knyttet til læringsplattformen Canvas, nettmøteverktøyet Zoom, videoplattformen/streamingløsningen Panopto, og øvrige verktøy for undervisning
  • Veiledning og opplæring av ansatte i multimedia-løsninger (selvbetjente gjør-det-selv-studioer, Zoom-møterom, undervisningsrom med utstyr og stream og opptak)
  • Praktisk støtte til fagavdelingene, relatert til stillingens ansvarsområder
  • Andre eventuelle forefallende oppgaver

Utdannelse og kvalifikasjoner 

  • 2-3 års teknisk og/eller mediefaglig utdannelse
  • Relevant erfaring og/eller kompetanse innen teknologiske verktøy kan oppveie for formell utdanning
  • Praktisk erfaring fra arbeidsområdene er ønskelig
  • Status som aktiv student ved Høyskolen eller Fagskolen Kristiania

Personlige egenskaper

  • Tydelig serviceholdning
  • Selvstendig, strukturert og initiativrik
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner
  • Utadvendt og positiv
  • Evne til å takle både eget og andres stress
  • Motiveres av å hjelpe andre
  • God teknisk innsikt, og evne til å sette deg inn i nye teknologiske løsninger

Arbeidsomfang: Rundt 15 timer per uke (40%)

Arbeidssted: Fjerdingen, Urtegata, Spikersuppa og Kvadraturen.

Arbeidstid i henhold til våre åpningstider på førstelinje (kan variere) Betalt opplæring vil bli gitt. Stillingen vil rapportere til teamleder brukerstøtte.

Søknadsfrist: Snarest

Har du spørsmål om stillingen, eller lurer på hvordan det er å jobbe hos oss?

Ta kontakt med:

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal innen frist vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS