LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Seniorkonsulent i Studentøkonomi

Søknadsfrist: 16.01.2022

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 18.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

Vi vokser raskt og har ambisjoner om å bli et universitet. Vi ønsker derfor å styrke vårt studentøkonomiteam med en Seniorkonsulent. Studentøkonomi har ansvar for all utfakturering og innkreving for Høyskolen Kristiania – EGMS med datterselskaper. Studentøkonomi er et team i økonomiavdelingen som består av 4 personer, totalt er det 14 medarbeidere i økonomiavdelingen. Stillingen rapporterer til regnskapssjef.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder

  • Fakturering av våre studenter og samarbeidspartnere
  • Kommunisere med våre studenter som har betalingsvansker
  • Følge opp våre inkassosaker i samarbeid med vårt inkassoselskap
  • Representere selskapet i forlikssaker
  • Annet forefallende arbeid innenfor studentøkonomi

Vi søker deg som

  • Høyere utdanning, minimum bachelor. Relevant arbeidserfaring kan kompensere dersom man ikke tilfredsstiller kravet til utdanning.
  • Erfaring med saksbehandling og administrativt arbeid.
  • Erfaring med kundeoppfølging.
  • Gode kommunikasjonsevner; behersker norsk og engelsk meget godt, muntlig og skriftlig.
  • Har flere års erfaring fra fakturering og innkrevingsarbeid.
  • Trives med å kommunisere med kunder og finne gode løsninger.
  • Trives i en hektisk arbeidshverdag.
  • Har god systemkompetanse. Har du kjennskap til Microsoft BC/NAV, vil dette telle positivt.

Hva vi tilbyr den rette kandidaten

  • En utviklende jobb i en organisasjon med ambisjoner
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Treningslokaler i Prinsens gate
  • Lønn etter avtale

Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss, eller har du spørsmål om stillingen?

Ta kontakt med:

  • Fungerende Regnskapssjef Hilde Alstad Jonli på e-post [email protected] eller på telefon +47 92 24 56 13

Søknadsfrist: 16.01.2022

Kun søknader som kommer via vår portal vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS