LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Konsulent - IT brukerstøtte i Oslo

Søknadsfrist: 30.09.2021

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 18.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

Vi søker konsulent til IT brukerstøtte i Oslo

Er du serviceinnstilt og teknisk oppegående? IT brukerstøtte søker etter 3 nye konsulenter som kan støtte undervisere og studenter. Mye av undervisningen ved Høyskolen Kristiania vil fortsatt være digital i 2021, og vi ønsker å gi undervisere og studenter rask hjelp og god teknisk veiledning, uansett om det gjelder undervisning i klasserom, eller via nett.

Arbeidsoppgaver

  • 1-linje brukerstøtte (via personlig møte, telefon og saksbehandlingssystem)
  • Håndtering av henvendelser
  • Problemhåndtering og feilsøking
  • Oppfølging av IT-utstyr og rom med IT-, og multimediautstyr
  • Utlån og oppfølging av IT-utstyr som forvaltes av avdelingene
  • Praktisk støtte til faglige og administrative avdelinger, relatert til stillingens ansvarsområder
  • Andre eventuelle forefallende oppgaver

Utdannelse og kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse innen IT/teknologi, gjerne på universitet eller høyskolenivå
  • 2-3 års erfaring med kundeservice, med fordel innen teknologi
  • Relevant erfaring og/eller kompetanse innen teknologiske verktøy kan oppveie for formell utdanning
  • Praktisk erfaring fra arbeidsområdene er ønskelig

Personlige egenskaper

  • Tydelig serviceholdning
  • Selvstendig, strukturert og initiativrik
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner
  • Utadvendt og positiv
  • Evne til å håndtere både eget og andres stress
  • Motiveres av å hjelpe andre
  • God teknisk innsikt, og evne til å sette deg inn i nye teknologiske løsninger

Vi kan tilby

  • En utviklende og spennende jobb i et sterkt, pulserende og dynamisk fagmiljø
  • Variert arbeidsdag
  • Fleksibel arbeidstid
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Lønn etter avtale

Arbeidsomfang: Fast stilling (100%)

Arbeidssted: Campuser i Oslo. Arbeidstid i henhold til våre åpningstider på førstelinje (kan variere). Reise mellom campus må regnes med.

Stillingen vil rapportere til leder for IT drift.

Søknadsfrist: Snarest

Har du spørsmål om stillingen, eller lurer på hvordan det er å jobbe hos oss?

Ta kontakt med:

Kun søknader som kommer via vår portal vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS