Universitetet i Bergen er ein anerkjend utdannings- og forskingsinstitusjon, organisert i sju fakultet og omlag 54 institutt og faglege senter. Campus ligg i sentrale delar av Bergen med universitetsområde på Nygårdshøyden, Haukeland, Marineholmen, Møllendalsveien og Årstad.
Gjennom eit sterkt og tett samspel med omverda - globalt, nasjonalt og lokalt - skal vi medverke til eit samfunn bygd på kunnskap, ferdigheiter og haldningar.
Vil du vere med å forme framtida?
Jurist (rådgjevar)
Er du ein samfunnsengasjert jurist med interesse for høgre utdanning og forvaltningsrett?
Bli ein del av vårt tverrfagleg miljø som jobbar for å utdanne framtidas juristar. Vi tilbyr eit inkluderande arbeidsmiljø med gode utviklingsmoglegheiter.
Ved Det juridiske fakultet er det ledig eit vikariat i 100 % stilling som jurist (rådgjevar) med oppstart så snart som mogleg og varigheit ut august 2026, med høve til forlenging.
Som ein av to juristar i studieseksjonen vil du vere ein nøkkelperson i saksbehandling av studiesaker, førebu saker til klagenemnda, rettleie studentar og bidra i vidareutvikling av regelverk og rutinar.
Du blir del av eit engasjert og kompetent team som legg til rette for eit godt studieløp for studentane og bidrar til å ivareta fakultetet sitt samfunnsoppdrag. Vi er stolte av studiet fakultetet tilbyr, og masterprogrammet i rettsvitskap har vunne fleire prisar. Som ledd i det kontinuerlege kvalitetsarbeidet implementerte vi ny studieordning i 2021, og prosessen held fram ut vårsemesteret 2026.
Arbeidsoppgåver
Tolking av regelverk, utforming av nye reglar og juridisk kvalitetssikring av enkeltsaker
Fatte enkeltvedtak i ei rekke ulike typar studiesaker
Rettleie studentar, følgje opp studentar med behov for tilrettelegging og bidra i utviklinga av studentane sitt læringsmiljø
Førebu og skrive klagesaker
Gjere utgreiingar sjølvstendig og i team
Skrive saksframstillingar til utval og styret ved fakultetet
Bidra i arbeidet med å utvikle studieordninga for masterprogramma i rettsvitskap
Rettleie kollegaer i deira saksbehandling og gi dei juridisk støtte
Vi ønskjer ein person som bidrar positivt i både det faglege og det sosiale fellesskapet. I samarbeid med dyktige kollegaer har du ei viktig rolle i arbeidet med å vidareutvikle utdanningsverksemda og å forbetre og effektivisere interne prosessar og rutinar. Du vil også ha kontakt med juristar og andre som arbeider med studiesaker og tilgrensande rettsområde andre stader ved UiB og nasjonalt.
Alle tilsette i administrasjonen vil, i tillegg til spesifikke funksjonar lagt til kvar stilling, måtte ta del i andre administrative oppgåver.
Kvalifikasjonar og eigenskapar
Master i rettsvitskap
Solid juridisk vurderingsevne og god rettsleg forståing, særleg innanfor forvaltningsrett
Relevant erfaring er ein føremon
God skriftleg og munnleg formuleringsevne på norsk (begge målformer) og engelsk
Generelt god IT-kompetanse
Ansvarsbevisst, analytisk, effektiv, fleksibel og god gjennomføringsevne
Evne til å arbeide sjølvstendig, prioritere mellom oppgåver og trivst med å halde orden på parallelle arbeidsprosessar
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Vi legg særskild vekt på relevant erfaring og personlege eigenskapar som er naudsynte for stillinga.
Vi kan tilby
Sjølvstendig ansvar og varierte og utfordrande oppgåver
Hyggelege, engasjerte og dyktige kollegaer og eit godt og inkluderande arbeidsmiljø
Løn kr. 600 000 – 670 000 per år før skatt avhengig av tenesteansiennitet og kvalifikasjonar. For særleg godt kvalifiserte søkjarar kan ein vurdere høgare løn
Generell informasjon
Aktuelle kandidatar vil bli kontakta i starten av veke 33, og vi planlegg å gjennomføre førstegangsintervju i løpet av same veke.
Utfyllande opplysningar om stillinga får du ved å vende deg til:
Assisterande fakultetsdirektør og leiar for studieseksjonen Christine Stoltz Olsvik, tlf. 911 47 401, e-post: christine.olsvik@uib.no
Velkommen som søkjar!
Den som blir tilsett må rette seg etter dei retningslinjene som til ei kvar tid gjeld for stillinga og vere førebudd på at arbeidsoppgåver kan bli endra over tid.
Den statlege arbeidsstyrken skal i størst mogleg grad spegle mangfaldet i befolkninga. Det er eit personalpolitisk mål å få ei balansert alders- og kjønnssamansetjing. Personar med innvandrarbakgrunn og personar med nedsett funksjonsevne blir oppmoda om å søkje stillinga.
Opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teken til følgje, skal søkjaren varslast om dette.
Søknad og CV skal sendast digitalt via lenka ”Søk stillinga”.
Nærare informasjon om tilsettingsprosessen finn du her.