Stilling:
Rådgiver for digital vurdering
Søknadsfrist 16.09.2018
Høyskolen Kristiania har ledig stilling som Rådgiver for digital vurdering.
Rådgiver har overordnet ansvar for digital vurdering ved Høyskolen Kristiania. Stillingens primære arbeidsoppgaver er å bidra til allsidig bruk av digital vurdering, samarbeide med fagstab og andre høyskoler om digital vurdering, og administrere, vedlikeholde og kvalitetssikre valgt eksamensplattform. Rådgiver skal både initiere og delta i interne prosjekter for å utvikle bruken av digital vurdering, samt teste ut og initiere bruk av nye funksjoner i plattformen. Stillingen hører til i Studieavdelingen og rapporterer til teamleder for Eksamensteamet.
Eksamensteamet har følgende sentrale arbeidsoppgaver: Bidra i arbeidet med utviklingen av egne arbeidsrutiner, utforme og videreutvikle håndbøker for eget arbeid, planlegging av, gjennomføring og etterarbeid ved ordinær/ utsatt- og kontinuasjonseksamen, oppfølging av sensorer og studenter, samt generell saksbehandling.
Ønskede kvalifikasjoner:
- 3 – 5 års erfaring fra universitets- og høyskolesektoren
- God kjennskap til digital eksamensplattform
- Gode IT- og systemtekniske kunnskaper
- Minimum bachelorgrad
- Erfaring med FS (Felles Studentsystem)
- Erfaring med administrativt arbeid og saksbehandling
- Du er innovativ, systematisk og strukturert
- Du liker å jobbe både selvstendig og i team
- Du er utadvendt og vant til samhandling med studenter og forelesere
Vi kan tilby:
- Utfordrende oppgaver i en av Norges ledende utdanningsinstitusjoner i vekst
- Personlig utvikling i et godt faglig miljø
- Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger
- Arbeidsplass på høyskole midt i sentrum av Oslo
- Lønn etter avtale
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til:
- Teamleder for eksamen Tone Mikkelsen, mobil 90649796 eller på e-post: tone.mikkelsen@kristiania.no
Søknadsfrist: 16. september 2018
Tiltredelse: snarest
Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.
Nettside: www.kristiania.no