LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Rådgiver ved School of Health Sciences

Søknadsfrist: 09.05.2021

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 14.500 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

Ledig stilling som rådgiver ved School of Health Sciences

School of Health Sciences (ScHS) er i stor vekst og søker en ny rådgiver i 100 % stilling ved administrativ avdeling. ScHS består av tre seksjoner; Seksjon for folkehelse og manuell behandling – Seksjon for trening, ernæring og biomedisin – Seksjon for psykologi, pedagogikk og juss, samt administrativ avdeling. Det er tilsammen 62 faglig ansatte tilknyttet seksjonene, og 4 personer ved administrativ avdeling. Rådgiver vil jobbe i et team og være en ressursperson for seksjonene og ledergruppen. Arbeidsoppgavene vil være varierte i løpet av et arbeidsår og fleksibilitet vil være en viktig egenskap for rådgiveren.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Bistå seksjonsledere og studieprogramledere i planlegging og oppfølging av studieprogram
  • Bistå seksjonsledere og administrativ leder i budsjettarbeid og oppfølging av faglige arbeidsplaner
  • Koordinere faglige bestillinger til administrativ linje
  • Personal- og ressursadministrasjon
  • Utvikling av administrative rutiner
  • Jobbe i ulike prosjekter knyttet til avdelingens utvikling og leveranser
  • Stillingen rapporterer til administrativ leder

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning fra universitet eller høyskole, minimum bachelornivå
  • Erfaring fra universitets- og høgskolesektoren foretrekkes. Søkere med annen relevant erfaring er velkommen til å søke.
  • Fordelaktig med kjennskap til helsefaglig arbeid.
  • Gode IT-kunnskaper og god kjennskap til Microsoft 365
  • Erfaring med økonomi- og budsjettarbeid er ønskelig

Personlige egenskaper:

  • Løsningsorientert og evne til å jobbe selvstendig
  • Evnen til å jobbe nøyaktig og strukturert
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi kan tilby:

  • Utfordrende arbeidsoppgaver og personlig utvikling
  • Et allsidig, produktivt og hyggelig arbeidsmiljø
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale

Søkere sender følgende dokumentasjon via vår rekrutteringsportal:

  • Søknad
  • CV med fullstendige opplysninger om utdanning og arbeidserfaring
  • Attester og vitnemål med lenke til vitnemålsportal (vitnemalsportalen.no)

Tiltredelse:

Foretrukket oppstart, 15. august

Søknadsfrist: 9. mai 2021

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS