Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 14.500 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.
Ledig stilling som rådgiver ved School of Health Sciences
School of Health Sciences (ScHS) er i stor vekst og søker en ny rådgiver i 100 % stilling ved administrativ avdeling. ScHS består av tre seksjoner; Seksjon for folkehelse og manuell behandling – Seksjon for trening, ernæring og biomedisin – Seksjon for psykologi, pedagogikk og juss, samt administrativ avdeling. Det er tilsammen 62 faglig ansatte tilknyttet seksjonene, og 4 personer ved administrativ avdeling. Rådgiver vil jobbe i et team og være en ressursperson for seksjonene og ledergruppen. Arbeidsoppgavene vil være varierte i løpet av et arbeidsår og fleksibilitet vil være en viktig egenskap for rådgiveren.
Sentrale arbeidsoppgaver:
Bistå seksjonsledere og studieprogramledere i planlegging og oppfølging av studieprogram
Bistå seksjonsledere og administrativ leder i budsjettarbeid og oppfølging av faglige arbeidsplaner
Koordinere faglige bestillinger til administrativ linje
Personal- og ressursadministrasjon
Utvikling av administrative rutiner
Jobbe i ulike prosjekter knyttet til avdelingens utvikling og leveranser
Stillingen rapporterer til administrativ leder
Kvalifikasjoner:
Høyere utdanning fra universitet eller høyskole, minimum bachelornivå
Erfaring fra universitets- og høgskolesektoren foretrekkes. Søkere med annen relevant erfaring er velkommen til å søke.
Fordelaktig med kjennskap til helsefaglig arbeid.
Gode IT-kunnskaper og god kjennskap til Microsoft 365
Erfaring med økonomi- og budsjettarbeid er ønskelig
Personlige egenskaper:
Løsningsorientert og evne til å jobbe selvstendig
Evnen til å jobbe nøyaktig og strukturert
Gode samarbeidsevner
Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi kan tilby:
Utfordrende arbeidsoppgaver og personlig utvikling
Et allsidig, produktivt og hyggelig arbeidsmiljø
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Lønn etter avtale
Søkere sender følgende dokumentasjon via vår rekrutteringsportal:
Søknad
CV med fullstendige opplysninger om utdanning og arbeidserfaring
Attester og vitnemål med lenke til vitnemålsportal (vitnemalsportalen.no)
Tiltredelse:
Foretrukket oppstart, 15. august
Søknadsfrist: 9. mai 2021
Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.