LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Rådgiver - School of Communication, Leadership, and Marketing

Søknadsfrist: 15.10.2021

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 14.500 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

School of Communication, Leadership and Marketing (SCLM) er i stor vekst og søker en ny rådgiver i 100 % stilling ved administrativ avdeling. SCLM tilbyr i dag 14 studieprogram for ca 4000 stedlige studenter og 4000 nettbaserte studenter. SCLM består av tre institutter; institutt for kommunikasjon, institutt for ledelse og organisasjon, og institutt for markedsføring, i tillegg til administrativ avdeling. Det er 103 faglige ansatte tilknyttet instituttene, og 4 personer i administrativ avdeling. Rådgiver vil jobbe i team og være en ressursperson for instituttene og ledergruppen. Arbeidsoppgavene vil være varierte i løpet av et arbeidsår.

Sentrale arbeidsoppgaver

  • Lederstøtte
  • Personal- og ressursadministrasjon
  • Besvare generelle henvendelser fra fagmiljøet
  • Prosessutvikling innen studieområdet og administrativ oppfølging
  • Bistå instituttleder og studieprogramledere i planlegging og oppfølging av studieprogram
  • Koordinere faglige bestillinger til administrativ linje
  • Stillingen rapporterer til administrativ leder

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning fra universitet eller høyskole, minimum bachelornivå
  • Erfaring fra universitets- og høgskolesektoren, og/eller kjennskap til forvaltningen i universitets- og høyskolesektoren
  • Gode IT-kunnskaper og god kjennskap til Microsoft 365

Personlige egenskaper

  • Løsningsorientert og evne til å jobbe selvstendig
  • Strukturert, analytisk, og nøyaktig
  • Initiativrik og fleksibel, med gode samarbeidsevner og gjennomføringskraft
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk

Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

Arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Høyskolen Kristiania oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

Vi kan tilby

  • Utfordrende arbeidsoppgaver og personlig utvikling
  • Et allsidig, produktivt og hyggelig arbeidsmiljø
  • Flotte lokaler sentralt i Oslo
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale

Søknadsfrist: Snarest

Søkere bes legge ved CV og kopier av vitnemål.

Tiltredelse: 1.januar 2022 eller etter avtale

Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss, eller har du spørsmål om stillingen?

Ta kontakt med:

  • Avdelingsleder Marit Stemmer Ziener, tlf. 93089669, marit.ziener@kristiania.no

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS