Ledig stilling på Høyskolen Kristiania

2-årig engasjement som instituttrådgiver

Søknadsfrist: 15.12.2019

School of Communication, Leadership, and Marketing (SCLM) er en nyopprettet avdeling, og søker en ny instituttrådgiver i prosjektstilling knyttet til vår studieportefølje. Avdelingen består av 3 institutter: kommunikasjon, ledelse og organisasjon,samt markedsføring. Det er ca 80 faglige ansatte og en administrativ stab på 3 personer ved avdelingen. Instituttrådgiver vil jobbe i et team og være en ressursperson for instituttene og ledergruppen. Arbeidsoppgavene vil være varierte i løpet av et arbeidsår og fleksibilitet vil være en viktig egenskap for rådgiveren. Instituttrådgiver rapporterer til administrativ leder.

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania har et spennende utdanningstilbud innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, innovasjon, teknologi, forebyggende helsefag og en rekke kreative fag – fordelt på campuser i Oslo og Bergen. Vi har i tillegg nettstudier og er en akkreditert høyskole med solid økonomi. Alt overskudd i stiftelsen går tilbake til høyskolen, og blir investert til det beste for studentene. Høyskolen Kristiania er en stiftelse med 10 000 studenter og 580 ansatte. Vi har hatt en formidabel vekst de senere årene, men vi skal videre. Ambisjonen er å bli Norges første arbeidslivsuniversitet, og vi håper du har lyst til å være med på denne reisen.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Bistå avdelingen i utviklingen av studieporteføljen
  • Bistå studieprogramledere med søknadsprosesser i forbindelse med utvikling av nye studier til NOKUT og det lokale kvalitetssikringsorganet LOKUT
  • Bistå studieprogramledere i planlegging av studieprogram
  • Ressursadministrasjon
  • Utvikling av administrative rutiner
  • Jobbe i ulike prosjekter knyttet til instituttets utvikling og leveranser
  • Stillingen rapporterer til administrativ leder

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning, relevant utdanningsbakgrunn
  • Erfaring fra universitets- og høgskolesektoren, og/eller kjennskap til forvaltningen i universitets- og høyskolesektoren
  • Løsningsorientert og evne til å jobbe selvstendig
  • Evnen til å jobbe nøyaktig og strukturert
  • Gode samarbeidsevner
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
  • Gode IT-kunnskaper
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt

Vi kan tilby:

  • Utfordrende arbeidsoppgaver og personlig utvikling
  • Et allsidig, produktivt og hyggelig arbeidsmiljø
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale

Søkere bes legge ved CV, søknad og lenke til vitnemålsportal.

For mer informasjon om stillingen, vennligst ta kontakt med:

Administrativ leder Marit Stemmer Ziener, tlf. 93089669

Søknadsfrist: 15. desember 2019

Tiltredelse: Snarest

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.

Søk på stillingen

Powered by Labrador CMS