LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Konsulent i avdelingen for studentservice og resepsjonstjenester

Søknadsfrist: 20.05.2022

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 18.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

Avdeling for studentservice og resepsjonstjenester har en fast 100% konsulentstilling ledig i Oslo. Avdelingen leverer fronttjenester for Høyskolen Kristiania og Fagskolen Kristiania sine studiesteder i Oslo og Bergen. Vår avdeling består i dag av en avdelingsleder, syv faste ansatte og 57 deltidsansatte studentassistenter, og er en del av høyskolens studieadministrasjon.

Arbeidsoppgaver:

  • Tilby resepsjonstjenester, studentservice, gjest- og interessentmottak, og ivareta daglig drift og vedlikehold av rutiner og oppgaver i resepsjonen på studiested Spikersuppa for å gjøre studie- og arbeidshverdagen til våre studenter og ansatte så bra som overhodet mulig
  • Bistå leder i rekruttering av deltidsansatte studentassistenter tilknyttet Spikersuppa, gjennomføre opplæring, avholde avdelingsmøter og løpende oppfølging av disse for å sikre at resepsjonenes tilgjengelighet og serviceinnstilling blir ivaretatt
  • Skape et godt lærings- og arbeidsmiljø for studenter og ansatte
  • Administrere lokalt post- og varemottak
  • Adgangskontroll og sikkerhet
  • Utlån av studierelatert utstyr
  • Innkjøp og andre løpende administrasjons- og resepsjonsrelaterte oppgaver etter behov
  • Bistå med utvikling og optimalisering av resepsjonstjenestene
  • Andre arbeidsoppgaver vil kunne tillegges stillingen ved behov

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Arbeidserfaring innen resepsjons- eller reiselivsfaget vil være tungtveiende, eventuelt oppnådd fagbrev eller annen relevant utdanning
  • Gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner i både norsk og engelsk
  • Gode administrative-, organisatoriske- og IT-kunnskaper

Personlige egenskaper:

  • Vi ser etter deg som har en positiv innstilling, er serviceorientert og motiveres av å hjelpe andre
  • Du bør være utadvendt og inneha gode samarbeidsevner
  • Du må kunne jobbe godt selvstendig, så vel som i et team

Vi kan tilby:

  • En utviklende og spennende jobb i et sterkt, pulserende og dynamisk fagmiljø
  • Godt arbeidsmiljø og gode kolleger
  • En arbeidsplass sentralt i Oslo
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Mulighet til å delta på Kristianias kurs og studier
  • Eget bedriftsidrettslag
  • Lønn etter avtale

Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss eller har du andre spørsmål vedrørende stillingen? Ta kontakt med avdelingsleder Eirik Danielsen på telefon 415 67 919 eller [email protected].

Søknadsfrist: 20. mai 2022

Ønsket tiltredelse: 1. august 2022

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS