Konsulent i avdelingen for studentservice og resepsjonstjenester
Søknadsfrist: 20.05.2022
Publisert
Høyskolen Kristiania
Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 18.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.
Avdeling for studentservice og resepsjonstjenester har en fast 100% konsulentstilling ledig i Oslo. Avdelingen leverer fronttjenester for Høyskolen Kristiania og Fagskolen Kristiania sine studiesteder i Oslo og Bergen. Vår avdeling består i dag av en avdelingsleder, syv faste ansatte og 57 deltidsansatte studentassistenter, og er en del av høyskolens studieadministrasjon.
Arbeidsoppgaver:
Tilby resepsjonstjenester, studentservice, gjest- og interessentmottak, og ivareta daglig drift og vedlikehold av rutiner og oppgaver i resepsjonen på studiested Spikersuppa for å gjøre studie- og arbeidshverdagen til våre studenter og ansatte så bra som overhodet mulig
Bistå leder i rekruttering av deltidsansatte studentassistenter tilknyttet Spikersuppa, gjennomføre opplæring, avholde avdelingsmøter og løpende oppfølging av disse for å sikre at resepsjonenes tilgjengelighet og serviceinnstilling blir ivaretatt
Skape et godt lærings- og arbeidsmiljø for studenter og ansatte
Administrere lokalt post- og varemottak
Adgangskontroll og sikkerhet
Utlån av studierelatert utstyr
Innkjøp og andre løpende administrasjons- og resepsjonsrelaterte oppgaver etter behov
Bistå med utvikling og optimalisering av resepsjonstjenestene
Andre arbeidsoppgaver vil kunne tillegges stillingen ved behov
Ønskede kvalifikasjoner:
Arbeidserfaring innen resepsjons- eller reiselivsfaget vil være tungtveiende, eventuelt oppnådd fagbrev eller annen relevant utdanning
Gode skriftlige og muntlige fremstillingsevner i både norsk og engelsk
Gode administrative-, organisatoriske- og IT-kunnskaper
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som har en positiv innstilling, er serviceorientert og motiveres av å hjelpe andre
Du bør være utadvendt og inneha gode samarbeidsevner
Du må kunne jobbe godt selvstendig, så vel som i et team
Vi kan tilby:
En utviklende og spennende jobb i et sterkt, pulserende og dynamisk fagmiljø
Godt arbeidsmiljø og gode kolleger
En arbeidsplass sentralt i Oslo
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Mulighet til å delta på Kristianias kurs og studier
Eget bedriftsidrettslag
Lønn etter avtale
Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss eller har du andre spørsmål vedrørende stillingen? Ta kontakt med avdelingsleder Eirik Danielsen på telefon 415 67 919 eller Eirik.Danielsen@kristiania.no.
Søknadsfrist: 20. mai 2022
Ønsket tiltredelse: 1. august 2022
Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.