Konsulent / seniorkonsulent - School of Communication, Leadership and Marketing
Søknadsfrist: 19.05.2025
Publisert
Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med snart 24.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.
Om School of Communications, Leadership, and Marketing
School of Communication,Leadership, and Marketing har sin faglige hovedtyngde i områdene kommunikasjon, ledelse og markedsføring. Avdelingen er organisert i tre institutter; Institutt for kommunikasjon, Institutt for ledelse og Institutt for markedsføring.
Avdelingen kjennetegnes avhøy tilfredshet i studentundersøkelser og økende forskningsaktivitet. School of Communication, Leadership and Marketing er en attraktiv arbeidsplass med et støttende og prestasjonsfremmende miljø. Gjennom målrettet samarbeid på tvers av fagmiljøer vil avdelingen bidra til å løse morgendagens utfordringer.
Som administrativt ansatt ved School of Communication, Leadership and Marketing vil du inngå i et fagadministrativt team bestående av tre rådgivere, en seniorrådgiver og en administrativ leder. Sammensetningen av teamet gjør oss til en solid gjeng med mye kompetanse og erfaring. Vi jobber selvstendig og spiller hverandre gode gjennom faglige diskusjoner og erfaringsdeling. For å lykkes samarbeider vi tett med faglig linje og med andre administrative avdelinger ved Kristiania. Du vil få mulighet til å delta på aktuelle seminarer og frokostmøter, og inngå i et team som hele tiden jobber for å nå store og små mål.
Om stillingen
Vi har et 100 prosent ledig vikariat som konsulent/seniorkonsulent innen administrasjon ved School of Communication, Leadership and Marketing. Ønsket oppstartsdato er 1. august. Vikariatet har varighet på ett år.
Arbeidsoppgaver
Arbeidsdagene er varierte og utfordrende, og som konsulent/seniorkonsulent ved School of Communication, Leadership and Marketing har man blant annet følgende arbeidsoppgaver:
Administrativ kontaktperson ved Institutt for kommunikasjon
Lederstøtte til institutt og avdelingsledelse
Ansvar for timelærerkontrakter og studentassistentkontrakter
Behandling av reiseregninger og fakturaer
Mulighet til å bidra i forbedring av administrative prosesser
Krav til søker/utdanning og kvalifikasjoner/ønskede kvalifikasjoner:
Dersom arbeidsoppgavene over frister, og du kjenner deg igjen i punktene under er du kanskje den vi ser etter.
Kvalifikasjonskrav:
Konsulent
Høyere yrkesfaglig utdanning innen relevant fagområde
Gode kommunikasjonsevner; både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk
Seniorkonsulent
Høyere utdanning innen relevant arbeidsområde
Erfaring med saksbehandling og administrativt arbeid, fortrinnsvis fra universitets- og høyskolesektoren
Erfaring fra administrativt arbeid
Gode kommunikasjonsevner; både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk
Det er en fordel om du har interesse for administrative prosesser, er serviceorientert, jobber selvstendig, og tar ansvar.
Personlig egenskaper
Vi ser etter en person som:
Løser oppgaver nøyaktig og med stor gjennomføringsevne
Kommuniserer tydelig muntlig og skriftlig
Samarbeider på tvers av avdelinger og fagområder
Er positiv til nye utfordringer og muligheter
Lærer, og lærer bort
Det blir lagt vekt på personlig egnethet for stillingen.
Arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Høyskolen Kristiania oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
Vi tilbyr:
En spennende jobb ved en høyskole i stor utvikling
Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger
Gode muligheter for faglig utvikling
Gode pensjon- og forsikringsordninger + ekstra fridager
Arbeidsplass midt i sentrum av Oslo
Mulighet for lunsjordning
Bedriftsidrettslag og eget treningsstudio
Fleksibel arbeidstid
Lønn etter avtale
Søknadsfrist: 19.05.2025
Kun søknader som kommer via vår søknadsportal innen frist vil bli vurdert.Ansettelsen skal skje i samsvar med gjeldende eksportkontrollregelverk. Kandidater som etter vurdering av søknad og eventuell bakgrunnssjekk anses å komme i konflikt med eksportkontrollregelverket, vil ikke kunne rekrutteres til Kristiania.Vi benytter oss av Semac bakgrunnssjekk i vår rekrutteringsprosess.