LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Administrativ seniorkonsulent til Drifts- og sikkerhetsavdelingen

Søknadsfrist: 31.01.2022

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 18.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

I takt med Høyskolen Kristianias vekst, vokser Drifts- og sikkerhetsavdelingen og søker en ny Administrativ seniorkonsulent med arbeidssted i Oslo sentrum. Drifts- og sikkerhetsavdelingen har for tiden ni ansatte i Oslo og Bergen, og har ansvaret for fysisk sikkerhet og drift av Høyskolen Kristianias seks lokasjoner i Oslo og Bergen.

Arbeidshverdagen er variert, og i perioder hektisk – noe seniorkonsulenten bør trives med og håndtere på en god måte.

Ansvarsområder

  • Bistå med administrative oppgaver i avdelingen
  • Bistå med forhold knyttet til fysisk sikkerhet og beredskapsarbeid
  • Vedlikehold, tilsyn og daglig drift av skolens innvendige og utvendige arealer 
  • Oppfølging av avtaler og leverandører knyttet til drift av bygningsmasse og utearealer 
  • Brannvern

Ansvar og arbeidsoppgaver

  • Vedlikehold, tilsyn og daglig drift av skolens innvendige og utvendige arealer
  • Oppfølging og ledelse av studentassistenter tilknyttet avdelingen
  • Bistå i forhold knyttet til fysisk sikkerhet og beredskapsarbeid
  • Yte service og bistand til studenter og ansatte innen avdelingens ansvarsområder
  • Bidra i innkjøpsprosesser
  • Oppfølging av avtaler og leverandører
  • Være kontaktperson for eksterne leverandører knyttet til avdelingens ansvarsområder
  • Oppfølging av brannvern
  • Utføre ulike administrative serviceoppgaver, herunder transport av materiell, flytting og rydding
  • Oppfølging av renhold
  • Oppfølging av kantinedriften
  • Bidra i prosjekter

Vi søker deg med

  • Relevant høyere yrkesfaglig utdanning
  • Erfaring med saksbehandling og administrativt arbeid
  • Erfaring med kundeservice
  • Kunnskap og erfaring med administrative arbeidsoppgaver
  • Kunnskap og erfaring med praktiske arbeidsoppgaver og drift av bygg
  • Gode kommunikasjonsevner; både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk
  • God IT-kompetanse
  • Førerkort klasse B

Vi tilbyr

  • En utviklende jobb i en organisasjon med ambisjoner
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Treningslokaler i Prinsens gate
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Lønn etter avtale

Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss, eller har du spørsmål om stillingen?

Ta kontakt med Pål E Wæraas på epost [email protected] eller telefon 924 50 911.

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS