Stilling:

Professor / førsteamanuensis i markedsføring

Søknadsfrist 03.03.2019

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania har et spennende utdanningstilbud innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kreativitet, kommunikasjon, innovasjon og forebyggende helsefag fordelt på campuser i Oslo, Bergen og Trondheim. Vi har i tillegg nettstudier og er en akkreditert høyskole med solid økonomi. Alt overskudd i stiftelsen går tilbake til høyskolen, og blir investert til det beste for studentene. Stiftelsen Høyskolen Kristiania har 10 000 studenter og 460 ansatte. Vi har hatt en formidabel vekst de senere årene, men vi skal videre. Ambisjonen er å bli Norges første arbeidslivsuniversitet, og vi håper du har lyst til å være med på denne reisen.

Høyskolen Kristiania søker en ny medarbeider som passer inn i vårt hyggelige fagmiljø i Oslo. Vi er på jakt efter en som evner å engasjere studenter innen sitt fagfelt og ha en brennende interesse for å gjøre faget praksisnært og spennende.

Den som ansettes som professor eller førsteamanuensis forventes å levere forskning og publiseringer på internasjonalt høyt nivå, og bidra til at Høyskolen Kristiania fortsetter å være blant Norges mest forskningsproduktive høyskoler målt per ansatt. Erfaring med eksterne forskningsmidler vil bli vektlagt.

Stillingen medfører oppgaver innen undervisning, veiledning og fagutvikling på bachelornivå, og for førstestillinger også på masternivå. Videre vil stillingen medføre emneansvar for kurs i våre studieløp og bidrag i høyskolens etter- og videreutdanningsprogrammer.

Vi søker etter en person med erfaring fra undervisning og formidling av fagstoff. Mer spesifikt søker vi en person som kan undervise innen områder som forbrukeratferd, merkevarer og markedskommunikasjon.

For tilsetting som professor eller førsteamanuensis kreves doktorgrad i relevant fagfelt. Aktuelle kandidater som ønskes vurdert som professor / førsteamanuensis vil bli kommisjonsvurdert før ansettelse i tråd med vanlig fremgangsmåte ved universiteter og høyskoler.

Det legges vekt på forsknings- og utviklingskompetanse innenfor markedsføringsfaget. Spesielle kvalifikasjoner innen undervisning eller annen pedagogisk virksomhet relevant for stillingen vil bli tillagt vekt. Høyskolen legger stor vekt på høy undervisningskvalitet. Dokumenterte gode resultater fra undervisning må kunne fremlegges.

Høyskolen Kristiania har konkurransedyktige betingelser i universitets- og høyskolesektoren både med tanke på lønn og dedikert FoU tid.

Søknadsfrist er 3. mars 2019

Søkere legger ved CV, kopier av vitnemål og opplysninger om faglig og pedagogisk utdanning og praksis.

Høyskolen Kristiania ønsker en jevn fordeling mellom kjønnene, og oppfordrer kvinner til å søke.

Har du spørsmål vedrørende stillingen?

Vennligst ta kontakt med:

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.

Søk på stillingen

Nettside: www.kristiania.no

Powered by Labrador CMS