LEDIG STILLING VED HANDELSHØYSKOLEN BI

Salesforce – Digital Solution Analyst / Digital Solution Advisor

Søknadsfrist: 02.02.2021

Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.

Salesforce – Digital Solution Analyst / Digital Solution Advisor

BI søker deg som har lyst til å jobbe med vår Salesforce Customer Experience plattform og som brenner for å skape gode digitale løsninger og brukeropplevelser for våre studenter og ansatte!

Vil du jobbe med noe som skaper verdi for samfunnet? Handelshøyskolen BI bruker store ressurser på å skape fremragende digitale brukeropplevelser og har høye ambisjoner for digitalisering både i undervisning og av virksomhetsprosesser. De som jobber hos oss, gjør det fordi de vil utgjøre en forskjell for andre.

Produktene vi lager og verktøyene vi jobber med blir brukt av over 20.000 studenter i et marked der konkurransen er knallhard. Raskt tempo, stor påvirkningskraft og endringsvilje er nøkkelord på vår arbeidsplass. Vi vil ha fornøyde ansatte, og tilbyr derfor en svært fleksibel og familievennlig arbeidshverdag med mulighet for gratis videreutdanning.

Digital enhet søker nå etter en Digital Solution Analyst / Digital Solution Advisor som vil få en sentral rolle i teamet som videreutvikler vår Salesforce-baserte Customer Experience plattform.

BI kan tilby deg en unik mulighet til å jobbe bredt og dypt i den nyeste teknologien i Salesforce-økosystem. Vi bruker smidig metodikk og DevOps i all videreutvikling av CX-plattformen, og vi ønsker å kontinuerlig forbedre våre fremgangsmåter.. Løsningene du vil jobbe med spenner fra salg og kundeservice, digital markedsføring, kundereiser, studentportaler, til selvbetjening - og flere områder planlegges. Du vil få en sentral rolle i arbeidet med utviklingen av plattformen og til daglig jobbe tett med de ulike forretningsområdene for å designe og konfigurere løsninger.

Dette er deg!

Vi tror den rette kandidaten har noen års arbeidserfaring, gjerne som konsulent, men vi er også åpne for søknader fra relativt nyutdannede talenter.

Vi verdsetter mennesker som tenker helhet, er strukturerte og kan finne løsninger. Du klarer å sette deg inn i problemstillinger og hvilke behov kunden har. Sannsynligvis har du jobbet mye med mennesker, og du har en evne til å få ting gjort og har gjerne erfaring med å lede eller jobbe i prosjekter.

Det er en fordel om du har erfaring med konfigurasjon av Salesforce eller tilsvarende løsninger, men det er ikke et krav. Det viktigste er at du har stor interesse og forståelse for teknologi og digitalisering, og brenner for å løse forretningsutfordringer og lage effektive og brukervennlige løsninger for våre studenter og ansatte.

Du vil like å jobbe i tett dialog med forretningssiden, er proaktiv og kan ta ansvar fra idé til implementert løsning. Du ser muligheter og er genuint opptatt av prosessforbedring og skape gode kundeopplevelser som begeistrer og skaper verdi.

Som et bindeledd med BIs organisasjon er det viktig at du har gode kommunikasjonsferdigheter, og evner å utfordre og forankre beslutninger. Du har også god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.

Vi tror at den rette kandidaten har en Bachelor eller Master i informatikk eller kommunikasjonsteknologi. Andre sterke profiler med annen høyere utdanning kombinert med god teknologiforståelse vil også bli vurdert. F.eks. innen økonomi og administrasjon, siviløkonom, markedsføring, sivilmarkedsfører, jus/rettsvitenskap etc. Full pakke med relevant produktopplæring, kurs og Salesforce-sertifiseringer tilbys. Hvis dette høres interessant ut så anbefaler vi deg å søke!

Dine arbeidsoppgaver

  • Ha tett dialog med BIs organisasjon med tanke på videreutvikling og oppfølging av Salesforce-plattformen
  • Ta ansvar for oppgaver relatert til videreutvikling på plattformen
  • Analysere og designe løsninger basert på forretningsbehov
  • Konfigurere, teste og produksjonssette løsninger
  • Holde deg faglig oppdatert på Salesforce (kurs, sertifiseringer etc.)

Hos oss vil du

Inngå i et tverrfaglig team bestående av utviklere, analytikere og arkitekter som jobber med Salesforce-plattformen, og jobbe i grensesnittet mellom Digital enhet og BIs virksomhet. Du vil i denne rollen få stor frihet og mange spennende arbeidsoppgaver som direkte påvirker våre studenters og ansattes hverdag.

Vi tilbyr

  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling. Mulighet for deltagelse på BIs kurs og studier.
  • Spennende jobb i et aktivt og interessant digitalt fagmiljø med stor samfunnsmessig betydning.
  • Lønn etter kvalifikasjoner og gode ordninger for pensjon, lån og forsikring.
  • Fleksibel arbeidstid og gode velferdsordninger.
  • På Handelshøyskolen BI får du kolleger som er stolte av jobben sin og utfører den med stort engasjement.

Stillingen rapporterer til leder for Student Facing & Edtech, Amund Bergan. Arbeidsstedet vil være Handelshøyskolen BI – campus Oslo (Nydalen) og det er ønskelig med en snarlig tiltredelse.

Send søknad

KONTAKTPERSONER:

HJEMMESIDE: www.bi.no

Powered by Labrador CMS