LEDIG STILLING VED HANDELSHØYSKOLEN BI

Salgsrådgiver

Søknadsfrist: 23.05.2021

Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.

Ønsker du å jobbe med rekruttering av studenter til BI Executive?

Salgsavdelingen ved Handelshøyskolen BI søker etter deg som brenner for den gode kundeopplevelsen, og for å hjelpe studentene til å gjøre gode valg av videreutdanning i en spennende stilling som salgsrådgiver. Du er en person som har kompetanse innen salg, rådgiving, digitale salgsverktøy og digitale kundeopplevelser, og du forstår samspillet mellom marked og salg for å bygge den optimale, omnikanale kundereisen. Analytiske evner og kommersiell teft er viktig i denne rollen.

BI har implementert en ny Customer Experience-plattform med Salesforce som leverandør, og du kommer til å ha en viktig rolle i å videreutvikle bruken av denne. Denne plattformen setter BI i stand til å ta markedsføring, salg og hele kundeopplevelsen til et helt nytt nivå, og vi vil ha med riktig person på denne reisen.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for studieveiledning og rekruttering av studenter til BI Executive sine kurs og programmer innen videreutdanning; nasjonale og internasjonale
  • Planlegge, gjennomføre og optimalisere gjennomføringen av rekrutteringsaktiviteter bl.a. webinarer
  • Ansvar for videreutvikling av bruken av vår Customer Experience-plattform, Salesforce
  • Bidra i utviklingen av optimale kundereiser på tvers av aktiviteter og kanaler
  • Bidra til å finne muligheter for videre vekst i markedet
  • Tett samarbeid med resten av salgsavdelingen i videreutviklingen av salgs- og rekrutteringsaktiviteter samt deling av best practice
  • Være bindeledd mot markedsavdelingen og andre relevante avdelinger gjennom gode prosesser
  • Delta i videreutviklingen av BI Executive sitt studietilbud innen videreutdanning
  • Bidra i salgsavdelingens øvrige oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innen relevante fagområder
  • Kan vise til erfaring fra salg og utstrakt bruk av Customer Experience/-CRM systemer
  • Betydelig erfaring med kundekontakt og kundeorientering
  • Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig – på norsk og engelsk
  • Svært god teknisk forståelse og interesse
  • God forretningsforståelse

Personlige egenskaper:

  • Brenner for å skape den gode kundeopplevelsen
  • God til å lytte og bygge relasjoner
  • Kommersiell teft, kreativ og nytenkende
  • Initiativrik og proaktiv med stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
  • Resultatorientert, uredd, ansvarsbevisst og opptatt av høy kvalitet
  • Svært gode samarbeidsevner i og på tvers av avdelinger
  • Grundig, strukturert og nøyaktig
  • Analytisk; opptatt av data og innsikt

Vi tilbyr:

  • Interessante arbeidsoppgaver og muligheter for faglig og personlig utvikling
  • En nøkkelrolle i videreutviklingen av vår Customer Experience plattform, Salesforce
  • Et positivt arbeidsmiljø karakterisert av erfaring, kompetanse og fokus på kontinuerlig forbedring
  • En spennende, relevant og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling
  • Selvstendig stilling med mye ansvar

Arbeidssted Handelshøyskolen BI, campus Oslo i Nydalen.

Send søknad

KONTAKTPERSONER:

HJEMMESIDE: www.bi.no

Powered by Labrador CMS