Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.
Ønsker du å jobbe med rekruttering av studenter til BI Executive?
Salgsavdelingen ved Handelshøyskolen BI søker etter deg som brenner for den gode kundeopplevelsen, og for å hjelpe studentene til å gjøre gode valg av videreutdanning i en spennende stilling som salgsrådgiver. Du er en person som har kompetanse innen salg, rådgiving, digitale salgsverktøy og digitale kundeopplevelser, og du forstår samspillet mellom marked og salg for å bygge den optimale, omnikanale kundereisen. Analytiske evner og kommersiell teft er viktig i denne rollen.
BI har implementert en ny Customer Experience-plattform med Salesforce som leverandør, og du kommer til å ha en viktig rolle i å videreutvikle bruken av denne. Denne plattformen setter BI i stand til å ta markedsføring, salg og hele kundeopplevelsen til et helt nytt nivå, og vi vil ha med riktig person på denne reisen.
Arbeidsoppgaver:
Ansvar for studieveiledning og rekruttering av studenter til BI Executive sine kurs og programmer innen videreutdanning; nasjonale og internasjonale
Planlegge, gjennomføre og optimalisere gjennomføringen av rekrutteringsaktiviteter bl.a. webinarer
Ansvar for videreutvikling av bruken av vår Customer Experience-plattform, Salesforce
Bidra i utviklingen av optimale kundereiser på tvers av aktiviteter og kanaler
Bidra til å finne muligheter for videre vekst i markedet
Tett samarbeid med resten av salgsavdelingen i videreutviklingen av salgs- og rekrutteringsaktiviteter samt deling av best practice
Være bindeledd mot markedsavdelingen og andre relevante avdelinger gjennom gode prosesser
Delta i videreutviklingen av BI Executive sitt studietilbud innen videreutdanning
Bidra i salgsavdelingens øvrige oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innen relevante fagområder
Kan vise til erfaring fra salg og utstrakt bruk av Customer Experience/-CRM systemer
Betydelig erfaring med kundekontakt og kundeorientering
Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig – på norsk og engelsk
Svært god teknisk forståelse og interesse
God forretningsforståelse
Personlige egenskaper:
Brenner for å skape den gode kundeopplevelsen
God til å lytte og bygge relasjoner
Kommersiell teft, kreativ og nytenkende
Initiativrik og proaktiv med stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
Resultatorientert, uredd, ansvarsbevisst og opptatt av høy kvalitet
Svært gode samarbeidsevner i og på tvers av avdelinger
Grundig, strukturert og nøyaktig
Analytisk; opptatt av data og innsikt
Vi tilbyr:
Interessante arbeidsoppgaver og muligheter for faglig og personlig utvikling
En nøkkelrolle i videreutviklingen av vår Customer Experience plattform, Salesforce
Et positivt arbeidsmiljø karakterisert av erfaring, kompetanse og fokus på kontinuerlig forbedring
En spennende, relevant og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling
Selvstendig stilling med mye ansvar
Arbeidssted Handelshøyskolen BI, campus Oslo i Nydalen.