Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.
Markedsansvarlig Med Cx-Kompetanse
Vi leter etter en strategisk og fremoverlent kollega med forretningsteft, til en spennende rolle som kundereiseansvarlig i avdelingenMarketingandRecruitment. Du vil bli vår drivkraft innenfor utarbeidelse og oppsett av friksjonsfrie, datadrevne kundereiser i vår CX-plattform (Salesforce). Du skal skape og forvalte bransjeledende kundeopplevelser gjennom hele kjøpsreisen og fungere som et bindeledd mellom digitale spesialister, teknologer, markedsførere og rekrutteringsansvarlige. Du blir en del av et ungt og ambisiøst team som sammen har skapt fantastiske resultater allerede – og fortsatt har ambisjoner om å bli bedre.
Oppgaver:
Skape og forvalte den digitale kundeopplevelsen fra interessent til student
Designe, opprette og optimalisere kundereiser i Salesforce MarketingCloud
Opprette og optimalisere automatisert kundedialog
Etablere beste praksis og definere next-best-actions i den digitale kundedialogen
Avdekke friksjon i nye kunderskjøpsprosess og kravsstille endringer og forbedringer
Være avdelingens superbrukeri Salesforce MarketingCloud og tilknyttede cx-løsninger
Sikre relevante leads og god oppfølging av disse i samarbeid med rekrutteringsansvarlige
Oppsett og optimalisering av epost-dialoger
Bidra iavdelingens øvrige oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
Solid erfaring med markedsføring og/eller salg og kan vise til sterke resultater
God kjennskap til CRM- og marketingautomation-plattformer eller lignende Kjennskap til analyse- og visualiseringsverktøy som Google Analytics og Microsoft PowerBI er også en fordel
God forretningsforståelse
God forståelsefor digitale systemer og digital infrastruktur
Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig – på norsk og engelsk
Ønskede egenskaper:
Stort engasjement for å skape den gode kundeopplevelsen
Kommersiell teft
Strategisk og nytenkende
Proaktiv med stor arbeidskapasitet
Selvstendig og ansvarsfull
Relasjonsbygger
Vi tilbyr:
Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en selvstendig stilling med mye ansvar
Et ambisiøst arbeidsmiljø karakterisert av erfaring, kompetanse og fokus på kontinuerlig forbedring
En spennende og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling
Attraktive muligheter for kompetanseheving gjennom kostnadsfri deltakelse på BIs studier og kurs
35 timers arbeidsuke, 5 ukers ferie, samt fri i julen og påsken
Arbeidssted Handelshøyskolen BI, campus Oslo i Nydalen