Handelshøyskolen BI er en internasjonal handelshøyskole i verdensklasse. Med over 20.000 studenter, 1000 ansatte og 300.000 alumni, er BI også regnet som en av de største og mest innflytelsesrike handelshøyskolene i Europa. BI tilbyr en variert og omfattende portefølje av bachelor-, master-, PhD-, og videreutdanningsprogrammer og kurs. Våre ulike partnerskap og samarbeid med ledende norske og internasjonale selskaper, organisasjoner og institusjoner bidrar til å heve kvaliteten på vårt utdanningstilbud. BIs Strategi 2030 har definert tydelige mål for å sikre at skolen leverer kunnskap som forandrer gjennom førsteklasses forskning og enestående læringsopplevelser. Vi gir virksomheter kunnskapen de trenger for å lykkes og mennesker muligheten til å bygge meningsfylte karrierer.
Handelshøyskolen BI er en forskningsbasert utdanningsinstitusjon med ca 21 700 studenter. BI er en privat stiftelse, som i hovedsak er selvfinansiert gjennom skolepenger. Ca 17% av inntektene kommer gjennom statsstøtte. Visjonen er å være en ledende handelshøyskole i Europa med livslang læring som grunntanke. Kjernevirksomheten er forskning og utdanning.
Events er en del av avdelingen Facility som innehar en konsernfunksjon og er lokalisert ved Handelshøyskolen BI, Campus Oslo. Avdelingen består av prosjektledelse, miljø/klima, arealforvaltning og støtte- og servicefunksjoner for hele BI. Vi skal bidra til at våre studenter og ansatte trives og har et godt arbeids- og læringsmiljø i våre bygg.
Events søker nå en ny koordinatorer til å styrke teamet i et vikariat (100% stilling). Vikariatet skal være fram til 30.06.2026.
Events er en egen avdeling som tilrettelegger for og kvalitetssikrer en rekke arrangementer, som hovedsakelig finner sted på våre skoler. Teamet hos Events fungerer som profesjonelle rådgivere og prosjektledere for konferanser, seminarer, sosiale arrangementer, student arrangementer og mye mer. Vi jobber målrettet og effektivt for at alle våre arrangementet holder høy kvalitet på både gjennomføring og faglig innhold. Arrangementene er ofte initiert av, eller i samarbeid med, næringsliv eller andre aktører som ønsker å knytte seg til studenter og faglig miljø.
Arbeidsoppgaver:
Prosjektleder for arrangementer i regi av, og på, Handelshøyskolen BI. Herunder sørge for at det praktiske i forbindelse med arrangementene er ivaretatt
Utføre bestillinger, og koordinere, interne og eksterne leveranser
Rådgiver ovenfor arrangører, herunder sikre gode løsninger, effektivitet og profesjonalitet fra start til slutt
Være kontaktpunkt for arrangør, deltagere, utstillere, leverandører og forelesere
Sørge for forutsigbarhet, god kommunikasjon og effektivt samarbeid mellom alle involverte
Sikre profesjonalisering av tjenestene gjennom systematisk evaluering og læring
Planlegge og gjennomføre arrangementer i henhold til BIs ambisjoner innenfor hybride, digitale og bærekraftige events
Kvalifikasjonskrav:
Høyere utdanning på Bachelor-nivå, gjerne innen Event Management, Prosjektledelse, Hospitality Management e.l.
Relevant arbeidserfaring kan veie opp for utdanningskravet
Erfaring fra prosjektledelse og gjennomføring av events/arrangementer vil være en fordel. Gjerne fra eventbyrå, eller andre relevante bedrifter/organisasjoner
Fleksibel når det gjelder arbeidstid. Arbeid på kveld må påregnes. (Helg kan forekomme)
Personlige egenskaper:
Selvstendig og strukturert med stor ansvarsbevissthet
Høy grad av serviceinnstilling og gode samarbeidsevner
Løsningsorientert med høy arbeidskapasitet
Kvalitetsbevisst og læringsvillig
Vi tilbyr:
Et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø, med hyggelige, engasjerte og kompetente kollegaer
Varierte oppgaver og mulighet til å jobbe i team
En spennende organisasjon med høye ambisjoner i en sektor som er i stadigutvikling
35 timers arbeidsuke, 5 ukers ferie, samt fri jul og påske
Noe arbeid på kveldstid må påregnes
Gode ansattordninger
Arbeidssted vil være BIs campus i Oslo (Nydalen). Hvis du tenker at denne stillingen passer for deg, er du velkommen til å søke. Har du spørsmål, ta gjerne kontakt med leder for Facility, Frank Sæther +4790516905.