Ledig stilling ved Handelshøyskolen BI

Markedsansvarlig - kundereiser

Søknadfrist: 27.09.2019

Markedsavdelingen ved Handelshøyskolen BI søker etter en erfaren markedsfører til en spennende, nyopprettet stilling med ansvar for digitale kundereiser til bruk i markedskommunikasjon. Du kommer til å være med på å bygge opp Handelshøyskolen BIs Customer Experience plattform basert på Salesforce, og ha en avgjørende rolle for hvor godt vi lykkes.

Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.

Vi leter etter deg som forstår samspillet mellom ulike markedskanaler og hvordan bygge optimale, omnikanale kundereiser. Du har solid kunnskap om markedsføring, kombinert med systemteknisk god forståelse. Du har jobbet tett med, eller i, et mediebyrå tidligere, og har inngående kjennskap til digitale kanaler. Du har erfaring med marketing automation og kjennskap til customer experience-systemer.

Oppgaver:

  • Planlegge, gjennomføre og optimalisere digitale kundereiser på tvers av kanaler
  • Integrasjon av eksisterende systemer brukt i digital markedskommunikasjon med Customer Experience-system, i samarbeid med mediebyrå og andre avdelinger på BI
  • Tett samarbeid med resten av markedsavdelingen i utviklingen av markedskampanjer og kanalstrategier for digitale og sosiale medier
  • Følge opp og optimalisere markedsaktiviteter basert på analyse og innsikt
  • Bidra i markedsavdelingens øvrige oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
  • Solid erfaring med markedsføring og spesielt strategi og kampanjegjennomføring i digitale kanaler
  • Erfaring med utvikling av kundereiser
  • God teknisk forståelse
  • Kjennskap til Google Analytics, PowerBI, CRM og marketing automation plattformer eller lignende er en fordel
  • God forretningsforståelse
  • Kundeutviklingskompetanse

Ønskede egenskaper:

  • Engasjement for å skape den gode kundeopplevelsen
  • Kommersiell teft
  • Kreativ og nytenkende
  • Analytisk og strukturert
  • Proaktiv med stor arbeidskapasitet
  • Selvstendig og ansvarsfull
  • Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig – på norsk og engelsk
  • Relasjonsbygger

Vi tilbyr:

  • Interessante arbeidsoppgaver og gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Implementering og videreutvikling av et nytt Customer Experience system
  • Et ambisiøst arbeidsmiljø karakterisert av erfaring, kompetanse og fokus på kontinuerlig forbedring
  • En spennende og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling
  • Selvstendig stilling med mye ansvar

Arbeidssted er Handelshøyskolen BI, campus Oslo i Nydalen.

Kontaktperson:

Send søknad

HJEMMESIDE: www.bi.no

Powered by Labrador CMS