Ledig stilling ved Handelshøyskolen BI

Koordinator - Innovation & Outreach

Søknadsfrist: 08.12.2019

Generelt om avdelingen

Corporate tilhører den nyopprettede divisjonen Innovation & Outreach. Divisjonens ambisjon er å inngå partnerskap med næringslivet og samfunnsaktører for å løse utfordringer gjennom partnerskap og kompetanseutvikling. BI Corporate er avdelingen på BI som designer og leverer skreddersydde strategiske kompetanseprogram for private og offentlige virksomheter.

Handelshøyskolen BI

Avdelingen tilhører divisjonen Innovation & Outreach.Corporate er en strategisk læringspartner for store aktører i næringsliv og offentlig sektor, nasjonalt og internasjonalt.Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.

Som koordinator er du det operative bindeleddet for våre studenter og for BIs faglige i gjennomføring av våre kurs og programmer. Som koordinator jobber du tett med prosjektleder for å sørge for at teamet når våre mål. Stillingen har ansvar for administrativt arbeid knyttet til gjennomføring av kompetanseprogram og kurs både i Norge og utlandet. Noe reising må derfor påregnes.

Arbeidsoppgaver

  • Jobbe som en del av «kundeteam» med hovedansvar for å skape gode studentopplevelser
  • Kommunisere med og følge opp studentene
  • Yte service og godt vertskap tilpasset kundeløftene mot våre studenter
  • Legge ut informasjon og kommunisere med studentene via våre digitale plattformer
  • Være kontaktperson for våre eksterne og interne faglige rundt det praktiske i utvikling, produksjon, gjennomføring og evaluering av kurs og program
  • Gjennomføre studentevalueringer og være en pådriver for kontinuerlig forbedring
  • Bidra i markedsføring og salg av programmer ved behov
  • Delta aktivt både i team og kompetansegrupper på tvers av Corporate avdelingen
  • Samarbeide tett med prosjektleder for å sørge for den suverene leveransen
  • Bistå i videreutvikling og forbedring av rutiner

Sentrale kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Minimum fullført bachelorgrad
  • Fordel med erfaring fra universitet-/høyskolesektor
  • Erfaring fra arbeid med kommunikasjon på digitale plattformer
  • Noe kunnskap/erfaring innenfor markedsføring
  • Ansvarsbevisst
  • Engasjert
  • Kundefokusert
  • Evne til samarbeid
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne, engelsk og norsk

Vi tilbyr:

  • Et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø, med hyggelige, engasjerte og kompetente kollegaer
  • Fleksibilitet og mulighet til å være med å forme egen arbeidshverdag
  • En stilling som gir rom for stor grad av selvstendighet
  • Varierte oppgaver og mulighet til å jobbe i team
  • 7 timers arbeidsdag
  • Mulighet til å delta på BIs kurs og studier

Stillingen rapporterer til Manager Corporate, Cecilie Foss-Sausjord

Send søknad

KONTAKTPERSONER:

HJEMMESIDE: www.bi.no