Stilling:
Rådgiver - vikar innkjøp
Søknadsfrist: 15.8.2018
Har du erfaring med anbud og e-handel?
Avdeling for økonomi, seksjon innkjøp har ansvar for å videreutvikle innkjøpsområdet til OsloMet. En av våre dyktige medarbeidere skal i permisjon og i den forbindelse opprettes en vikarstilling fra oktober 2018 – oktober 2019.
Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak være
Oppgaver i forbindelse med e-handel
- vedlikeholde bestillingssystemet, drifte robot og tilrettelegge for avrop/varemottak
- løpende support til brukere av system
- innhente, systematisere og følge opp innkjøpsdata fra universitetets økonomisystem
- andre relevante oppgaver
Oppgaver i forbindelse med anbud
- planlegge anskaffelse, utarbeide kontrakts strategi, gjennomføre og lede anskaffelsesprosesser
- sikre god forvaltning av kontrakter og felles rammeavtaler i samarbeid med teknisk fagmiljø og eksterne samarbeidspartnere
- støtte linjen med innkjøpsfaglig rådgivning og kvalitetssikring
- andre relevante oppgaver
Vi søker deg som har
- relevant erfaring med anbud, tilbudsforespørsler og e-handel (fortrinnsvis fra offentlig sektor)
- relevant utdanning som f.eks; jurist, tekniker, økonomi men relevant erfaring og interesse kan kompensere for dette
- gode norsk kunnskaper, skriftlig og muntlig
Vi ønsker deg som
- søker løsninger i samarbeid med andre, viser tålmodighet og evner å yte god service
- har gode kommunikasjonsevner og oppnår god kontakt med andre
- trives i et miljø med høyt arbeidstempo
- jobber raskt og effektivt med både rutineoppgaver og utviklingsoppgaver
Det er viktig for OsloMet å gjenspeile befolkningen i vår region og vi ønsker alle kvalifiserte søkere velkommen. Vi arbeider aktivt med å utvikle oss videre som en inkluderende arbeidsplass og for å tilrettelegge arbeidsplassen dersom du har behov for det.
Vi kan tilby deg
- spennende jobb på Norges tredje største og mest urbane universitet
- muligheter for faglig utvikling innen innkjøpsområdet
- fleksibel arbeidstid og gode velferdsordninger
Du må laste opp attester og alle sider av vitnemål. Dokumentene må være på engelsk eller et skandinavisk språk. Oversettelser må være autorisert. Du må fremvise originaler ved et eventuelt intervju. OsloMet gjennomfører kontroll av dokumenter, slik at du som kandidat skal få en reell evaluering og rettferdig konkurranse.
Andre opplysninger Ønsker du nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte:
- Seksjonsjef Gunn-Sølvi Arveschoug, +47 90738752
- Rådgiver Cecilie Østensen, +47 67235045
Stillingen lønnes etter Statens lønnsregulativ, 1434 rådgiver. Lønn kroner 422 400 – 586 500 pr. år. For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.
Vil du søke på stillingen må du søke elektronisk ved å benytte knappen nederst i utlysningen ”logg inn og søk stillingen”.
Søknadsfrist: 15.8.2018
Ref: 18/05900