Stilling:

Markedsansvarlig

SØKNADSFRIST: 07.10.2018

Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa som leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.

Markedsavdelingen ved Handelshøyskolen BI søker etter deg som brenner for digital markedsføring til en spennende stilling som markedsansvarlig med webansvar.

Vi ser etter deg som har erfaring fra digital markedsføring og SoMe, har systemteknisk forståelse og som kan skrive godt innhold og jobbe med websider.

Du er en person som kan digital markedsføring, du forstår samspillet mellom ulike markedskanaler og ser viktigheten av web i dette samspillet. Du må kjenne til hvordan vi kan legge til rette for best mulig kundeopplevelse på våre websider, samt optimalisere sidene basert på analyse og innsikt. Det er viktig å se mulighetene som ligger i denne kanalen, og hvordan vi kan benytte den for å få størst verdi.

Oppgaver:

  • Redaktøransvar for deler av BI sine websider med fokus på videreutdanning
  • Produksjon av innhold til web
  • Tett samarbeid med resten av markedsavdelingen i utviklingen av kampanjer og kanalstrategier for digitale og sosiale medier
  • Webanalyse for optimalisering av kundeopplevelsen
  • Jobbe med adwords og SEO
  • A/B-testing av innhold og websider
  • Bidra i markedsavdelingens øvrige oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
  • Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig – på norsk og engelsk
  • Kan vise til erfaring fra digital markedsføring og innholdsproduksjon
  • God teknisk forståelse
  • Kjennskap til Google Analytics og Episerver eller lignende er en fordel
  • God forretningsforståelse

Ønskede egenskaper:

  • Brenner for å skape den gode kundeopplevelsen
  • Kreativ og nytenkende
  • Initiativrik og proaktiv med stor arbeidskapasitet
  • Selvstendig og ansvarsfull
  • Grundig, strukturert og nøyaktig
  • Sterke kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig på norsks og engelsk
  • Relasjonsbygger
  • Liker å jobbe i team og selvstendig

Vi tilbyr:

  • Interessante arbeidsoppgaver og gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Et positivt arbeidsmiljø karakterisert av erfaring, kompetanse og fokus på kontinuerlig forbedring
  • En spennende, relevant og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling
  • Selvstendig stilling med mye ansvar

Send søknad

Kontakt: Silje Flo (Head of Marketing)

Telefon: +47 920 11 885

Powered by Labrador CMS