Stilling:

Markedsfører

Søknadsfrist: 6. februar 2019

Norges musikkhøgskole

Norges musikkhøgskole (NMH) er en kunstfaglig og vitenskapelig høgskole. NMH er anerkjent som en internasjonalt ledende musikkutdanningsinstitusjon med dyktige lærere og engasjerte studenter i et inspirerende miljø. NMH utdanner musikere, komponister, dirigenter, pianostemmere, musikkpedagoger og musikkterapeuter på bachelor-,

master- og doktorgradsnivå. NMH har en omfattende konsertvirksomhet og høy aktivitet innen kunstnerisk utviklingsarbeid og forskning. NMH holder til på Majorstuen i Oslo og har 750 studenter og 350 ansatte. Høgskolen er en lA - bedrift. Les mer på www.nmh.no

Ønsker du å jobbe med merkevare- og publikumsutvikling?

Ved Norges musikkhøgskole er det ledig stilling som markedsfører.

Hvem er du?

Vi søker etter en markedsfører i fast stilling som skal utvikle planer og jobbe operativt med merkevare- og publikumsutvikling. Vi ønsker å nå nye potensielle søkere i Norge og internasjonalt, øke synligheten, og få flere til å komme på våre konserter og arrangementer. Målet er at vi skal få innsikt i metoder og strategier som kan gjøre oss mer synlig, attraktiv og profilert overfor våre viktigste interessenter. Forankret i vår kommunikasjonsstrategi, vil den rette kandidaten også jobbe med profilering og omdømmebygging.

Du er faglig oppdatert og har kunnskap om effekten av innholdsmarkedsføring og inbound marketing, innsikt i kunderelasjonshåndtering (CRM) og analysemetoder knyttet til kunder, marked og konkurranse. Du er også god til å formidle gjennom tekst, bilder og film – og har kjennskap til mulighetene i sosiale medier.

Det er også en fordel med interesse for musikk eller andre kunstneriske uttrykk.

Du skal blant annet:

  • Markedsføre NMH og våre konserter og arrangementer gjennom ulike kanaler
  • Kartlegge nye publikumsgrupper
  • Være med på å spisse og utvikle våre kommunikasjonskanaler
  • Jobbe med nye digitale kommunikasjonsløsninger
  • Analysere og utvikle vårt interessentkart
  • Analysere markeder vi er knyttet til
  • Bidra med strategisk markedsføring, særlig gjennom sosiale medier og nye medieplattformer

Vi søker deg som har:

  • Relevant høyere utdanning og relevant arbeidserfaring fra kommunikasjon- og/eller markedsføring
  • Gode analytiske evner
  • Kunnskap om sosiale medier som markedsføringsmulighet
  • Gode kommunikasjonsferdigheter både på engelsk og norsk – skriftlig og muntlig
  • God bruker- og mottakerforståelse
  • God gjennomføringskraft og evne til å jobbe selvstendig
  • Innsikt i kunderelasjonshåntering (CRM)
  • Stor gjennomføringsevne

Vi tilbyr en innholdsrik og faglig utviklende stilling i et godt og kreativt arbeidsmiljø.

Generelt

Stillingen er underlagt de regler som til enhver tid gjelder for tilsatte ved Norges musikkhøgskole.

Stillingen lønnes etter statens regulativ som rådgiver, stillingskode 1434, lønnstrinn 60-64 (f.t. kr 524 200 – 565 500 pr. år).

Det trekkes 2% lovbestemt innskudd til Statens pensjonskasse.

Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning og rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke, uavhengig av kulturell bakgrunn, alder og funksjonsevne.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på offentlig søkerliste, jf. Offentlighetsloven § 25 pkt. 2. Søkerne vil i så tilfelle bli varslet om dette.

Ta gjerne kontakt med:

  • Markeds- og kommunikasjonssjef Kjetil Asdal Bjørgan på telefon 918 18 646, eller kjetil.a.bjorgan@nmh.no

Aktuelle kandidater til stillingen vil bli innkalt til intervju.

Søknadsfrist: 6. februar 2019

Søk på stillingen

Powered by Labrador CMS