LEDIG STILLING VED SINTEF

Administrasjonskoordinator

Søknadsfrist: 01.06.2022

SINTEF

SINTEF er et av Europas største forskningsinstitutt, med flerfaglig spisskompetanse innenfor teknologi, naturvitenskap og samfunnsvitenskap. SINTEF er en uavhengig stiftelse som siden 1950 har skapt innovasjon gjennom utviklings- og forskningsoppdrag for næringsliv og offentlig sektor i inn- og utland. SINTEF har 2100 medarbeidere fra 80 nasjoner og en årlig omsetning på over tre milliarder kroner.

Vår visjon: Teknologi for et bedre samfunn


Les mer om SINTEF her.

SINTEF Digital driver forskning og innovasjon innenfor digitale teknologier, teknologiorienterte samfunnsfag og helse. Vår flerfaglige kunnskapsbase benyttes på tvers av alle bransjer, og hjelper våre kunder med å utnytte og møte mulighetene som skapes av digitalisering og digital transformasjon.

Har du lyst til å være med å forme fremtidens administrative tjenester og drift for SINTEF Digital?

Vi trenger deg!

Til vårt institutt SINTEF Digital i Trondheim søker vi administrasjonskoordinator i 100 % stilling. Stillingen er organisert i et team av avdelings- og administrasjonskoordinatorer som rapporterer til kvalitetssjef. Administrasjonskoordinatoren vil være en nøkkelperson for å få den daglige driften på instituttet til å fungere. Dette omhandler koordinering, drift og oppfølging av administrative oppgaver. Stillingen vil gi deg mulighet til å arbeide i et miljø med engasjerte og dyktige medarbeidere.

Sentrale arbeidsoppgaver og ansvarsområder vil være:

1. Bistå/ha ansvar for daglige driftsoppgaver for instituttet:

  • bistå ved arrangementer for instituttet
  • håndtering av inngående faktura, epost mm.
  • ansvar for innkjøpsavtaler for Digital. Delta i innkjøpsarena
  • bestilling av kontor- og IT-rekvisita
  • dokumenthåndtering og arkivering, herunder opplæring og systemstøtte
  • delta proaktivt i implementering og utvikling av rutiner og systemer
  • oppgaver som mottak av nyansatte, jubileer, administrativ støtte, samt andre forefallende driftsoppgaver i det daglige

2. Støtte kvalitetssjef med administrative oppgaver knyttet til:

  • kvalitetsarbeid, herunder bistå i revisjoner, prosesser og styringssystem
  • lederstøtte på instituttnivå

Vi søker etter deg som:

  • har bachelor eller tilsvarende relevant kompetanse innen administrative/økonomiske/kvalitetsrelaterte fag
  • har erfaring fra daglig drift i større organisasjoner, støtte og koordinering
  • behersker standard dataverktøy (Office) og kjente økonomi og administrative systemer
  • er systematisk, ryddig, proaktiv og serviceorientert
  • kommuniserer tydelig, direkte og viser handlekraft
  • er selvstendig, men evner å samarbeide på tvers i organisasjonen
  • har norsk som arbeidsspråk i tillegg til å beherske engelsk muntlig og skriftlig

Hos oss får du:

  • jobbe i en av Europas ledende forskningsinstitusjoner, med stor samfunnsmessig betydning
  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • en dynamisk og fleksibel arbeidsdag
  • muligheter for faglig og personlig utvikling
  • et sosialt og kreativt arbeidsmiljø hvor mennesket er i sentrum
  • spesielt gode pensjons- og forsikringsordninger, gode velferdsordninger og konkurransedyktig lønn

Søknad sendes inn elektronisk inkludert CV, kopi av vitnemål og andre vedlegg som direkte understøtter kvalifikasjoner til stillingen, f.eks. attester o.l.

Søk på stillingen

Spørsmål om stillingen

Powered by Labrador CMS