LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Digital markedsfører til ettårig vikariat

Søknadsfrist: 19.05.2022

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 18.000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

Ivrer du etter å jobbe med digitale kampanjer rettet mot en ung målgruppe? Elsker du sosiale medier og engasjerende historiefortelling? Da er kanskje stillingen som digital markedsfører på Høyskolen Kristiania noe for deg!

Vi leter etter deg som er oppdatert på trender og interessert i hvordan du kan bruke digitale flater for å treffe en ung og krevende målgruppe. Du har et øye for visuelt innhold og detaljer, liker å jobbe med tekst og er opptatt av å måle effekten av tiltak. Vi tror at du har erfaring med å styre posteplaner og kampanjer for sosiale medier, og liker å følge prosessen fra idé til gjennomføring og evaluering.

Hos oss blir du del av et team med dyktige og engasjerte kolleger som sammen jobber for å merkevarebygge Høyskolen Kristiania som en utfordrer i utdanningsmarkedet!

Ønsket tiltredelse så snart som mulig. Varighet fra oppstart til 31.8.2023.

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge, produsere, tilpasse og følge opp annonsekampanjer i digitale kanaler
  • Bidra til konseptutvikling av innhold og markedsmateriell
  • Analysere og rapportere effekter av tiltak, og følge opp KPI-er knyttet til markedsaktiviteter
  • Bistå med innholdsproduksjon og distribusjon i form av tekst, bilde og video
  • Planlegge og koordinere arbeidet med konvertering og lojalitet i produksjon av nyhetsbrev
  • Samarbeid med medie- og reklamebyrå
  • Bidra på Høyskolen Kristianias øvrige markedsføringsflater
  • Delta i salgs- og markedsrealterte prosjekter

Utdannelse og kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning innen markedsføring
  • Erfaring med digital markedsføring. Gjerne bakgrunn fra byrå
  • Erfaring med konsept- og kampanjearbeid
  • Erfaring fra arbeid med bilde- og videoredigering er en fordel
  • Kjennskap til Facebook Business Manager, Snapchat Ads Manager, Google Analytics etc.
  • Gjerne erfaring fra CRM/ marketing automation-systemer og analyseverktøy
  • Gjerne erfaring med publiseringsverktøy for web, fortrinnsvis EpiServer

Personlige egenskaper:

  • Strukturert og ryddig med evne til å jobbe systematisk og selvstendig
  • Visuelt blikk og et godt øye for detaljer
  • Idérik og teft for god historiefortelling
  • Sterke kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
  • Analytisk, med en evne til å se både detaljer og det store bildet
  • Positiv og engasjert med høy arbeidskapasitet

Vi tilbyr:

  • En spennende og utviklende jobb med trivelig arbeidsmiljø og gode kollegaer
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Arbeidsplass midt i Oslo sentrum
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Bedriftsidrettslag og eget treningsstudio
  • Kantine med lunsjavtale

Vi vet at mangfold skaper bedre resultater, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.  

Informasjon om søknadsprosessen

Søknader håndteres av Hodejegerne AS, og sendes inn via deres rekrutteringsportal

Spørsmål om stillingen kan rettes til vår rekrutteringsrådgiver hos Hodejegerne AS, Eva Engeset, tlf.: 469 50 102.

Søknadsfrist 19. mai.

Søk

Powered by Labrador CMS