LEDIG STILLING PÅ HØYSKOLEN KRISTIANIA

Konsulent - School of Communication, Leadership, and Marketing

Søknadsfrist: 02.08.2021

Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 14.500 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Høyskolen Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Høyskolen Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Høyskolen Kristiania som mål å bli Norges første uavhengige universitet.

School of Communication, Leadership and Marketing (SCLM) er i stor vekst og søker en konsulent i 100 % stilling ved administrativ avdeling. SCLM tilbyr i dag 14 studieprogram for over 3 500 studenter. SCLM består av tre institutter; institutt for kommunikasjon, institutt for ledelse og organisasjon, og institutt for markedsføring, i tillegg til administrativ avdeling. Det er 103 faglige ansatte tilknyttet instituttene, og 4 personer i administrativ avdeling. Konsulent vil jobbe i team og være en ressursperson for instituttene og avdelingen. Arbeidsoppgavene vil være varierte i løpet av et arbeidsår.

Sentrale arbeidsoppgaver

  • Koordinere tverrfaglige og delte emner, herunder valgemner og basisemner på tvers av avdelinger, institutt og studieprogram
  • Være bindeleddet mellom avdelingens studieprogramledere og sentraladministrasjon på det studieadministrative området
  • Bistå studieprogramledere i planlegging av studieprogram
  • Delta i arbeid med evaluering og kvalitetsutvikling av studieprogram og emner
  • Personal- og ressursadministrasjon ved avdelingen
  • Besvare generelle henvendelser fra fagmiljøet
  • Prosessutvikling innen studieområdet og administrativ oppfølging
  • Stillingen rapporterer til administrativ leder

Kvalifikasjoner

  • Relevant erfaring fra lignende arbeid innen universitet- og høyskolesektoren
  • Erfaring fra koordinering og teamarbeid
  • Utdanning på bachelornivå
  • Fordel med erfaring fra studieadministrative systemer
  • Gode IT-kunnskaper og god kjennskap til Office 365

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Evne til å motivere til samarbeid
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Serviceinnstilt og selvstendig
  • Endringsorientert
  • Høy arbeidskapasitet

Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

Vi kan tilby:

  • Utfordrende arbeidsoppgaver og personlig utvikling
  • Et allsidig, produktivt og hyggelig arbeidsmiljø
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Lønn etter avtale

Søkere bes legge ved CV og kopier av vitnemål.

Søknadsfrist: 2. august 2021

Ansettelsesform 2-årig engasjement

Tiltredelse: Etter avtale

Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss, eller har du spørsmål om stillingen?

Ta kontakt med:

  • Avdelingsleder Marit Stemmer Ziener, tlf. 93089669, marit.ziener@kristiania.no

Kun søknader som kommer via vår søknadsportal vil bli vurdert.

Kontaktpersoner:

Søk

Powered by Labrador CMS