Ledig stilling ved NGU

Fast stilling som forskar i berggrunnsgeologi (09-19)

Søknadsfrist: 20.10.2019

Til Laget for fastfjellsgeologi ved NGU inviterer søkarar til to stillingar som forskar. Dei to stillingane har ulike kvalifikasjonsskrav og blir utlyst samtidig i to separate annonser. Den andre kunngjeringa finn du på ngu.no.

Norges geologiske undersøkelse

Norges geologiske undersøkelse (NGU) er landets sentrale institusjon for kunnskap om berggrunn, mineralressurser, løsmasser og grunnvann. NGUs oppgaver omfatter geologisk, geofysisk og geokjemisk kartlegging, utvikling og drift av databaser, forskning, informasjon og rådgivning, til det offentlige og til industrien. Vår virksomhetsidé er Geologi for samfunnet. NGU har ca 200 ansatte fra 27 nasjoner, hvorav ca. 60 prosent er forskere.

Nærmere informasjon om NGUs organisasjon og arbeidsoppgaver finnes på www.ngu.no

Forskaren skal bidra til NGU sitt program for kartlegging i ulik skala på norsk fastland og sokkel. Dette inkluderer feltarbeid, dataanalyser og tolking i prosjekt som tar sikte på å gi relevante kart og data til bruk i planlegging av infrastruktur, formidling, utdanning, og evaluering av naturressurser og geofarer i Noreg. Laget for fastfjellsgeologi bruker mange metodar som digitalt feltarbeid, strukturgeologi, geokronologi, geokjemi, petrologi og seismisk tolking for å auke kunnskapen om den geologiske utviklinga i Noreg. NGU sine data er fritt tilgjengelege i form av kart og databasar på www.ngu.no.

Vi søker etter geolog for å initiere og leie prosjekt, ta del i ulike formidlingsaktivitetar, og samarbeide med det nasjonale og internasjonale vitenskapelige miljøet. Ein må rekne med omtrent 3-6 veker med feltarbeid og kartlegging per år.

Søkarar må ha fullført master- eller PhD-utdanning ved oppstart i stillinga og helst ha nokre års relevant arbeidserfaring. Gode GIS-kunnskapar er ein fordel. For denne stillinga bør ein ha:

• Erfaring innen berggrunnsgeologi, feltkartlegging og analyser av innsamla prøver.
  • Kunnskap i å analysere sedimentære bergartssekvensar bevart gjennom geologisk tid i ulike tektoniske miljø.
  • Gode engelskkunnskaper
  • God kunnskap om norsk geologi vil vere ein fordel.

Den som blir tilsett må beherske (eller være villig til å lære) norsk språk i skriftleg og munnleg form. NGU vil kunne dekke tid og kostnader for språundervising når det er aktuelt. Førarkort for bil er eit krav.

Personlege eigenskapar

Vi understrekar evne til både å arbeide sjølvstendig og innanfor eit tverrfagleg team. Den som blir tilsett må kunne bidra med formidling av geologi til brukarar av NGU sine kartdata, til nasjonale og internasjonale forskningsmiljø, og til samfunnet generelt.Vi tilbyr

Vi kan tilby et godt og inkluderande arbeidsmiljø med spanande faglege utfordringar og god moglegheit for fagleg utvikling og internasjonalt samarbeid. Vi oppfordrar alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av for eksempel alder, kjønn, nasjonal eller etnisk bakgrunn, funksjonsevne eller hol i CV.Stillingane blir løna i samsvar med utdanning og erfaring etter Statens hovudtariffavtale som:Forskar med mastergrad (stillingskode 1108) frå kr 441.900 brutto per år, med PhD-grad (stillingskode 1109) frå kr. 522.800 brutto per år. Av beløpet blir 2% trekt til Statens pensjonskasse.

Meir informasjon og korleis du kan søke

Meir informasjon om stillingane kan ein få ved å ta kontakt:

• Lagleiar Dr Susanne Buiter (+ 47 73 904265, Susanne.Buiter@ngu.no) eller
  • Avdelingsdirektør Øystein Nordgulen, (+ 47 73 90 4245, Oystein.nordgulen@ngu.no )

Send søknad med CV, vitnemål, publikasjonsliste, forskningsinteresse og navn og e-postadresse på tre referansepersonar ved å trykke «Søk på stillingen» oppe til høgre innan 20. oktober 2019. Søkerlista er offentleg. I følge Offentleglova §25, andre ledd, kan opplysningar om søkar bli offentleggjort sjølv om søkar har bedt om ikkje å bli oppført på søkarlista. Kandidaten vil då bli varsla på førehand. Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.

Webcruiter-ID: 4129151009