Ledig stilling ved Handelshøyskolen BI

Markedsansvarlig - performance marketing

Søknadsfrist: 22.04.2020

Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.

Vi leter etter deg som er en skikkelig dreven digital markedsfører til en spennende rolle i Marked og Rekruttering ved Handelshøyskolen BI. Har du erfaring med digitale kampanjer, et engasjement for fantastisk markedsføring med et hint av konkurranseinstinkt? Da tror vi du vil trives hos oss.

Oppgaver:

  • Sette opp, tagge, overvåke, evaluere og rapportere våre digitale markedskampanjer
  • Optimalisere mot satte mediemål
  • Følge opp spørsmål og kommentarer fra digitale kampanjer
  • Initiere og gjennomføre A/B-tester på kampanjemateriell for å maksimere effekt
  • Bidra til å videreutvikle mediestrategi og medieplaner
  • Bidra til optimale kundereiser i vår CX-plattform
  • Tett samarbeid med mediebyrå og markedsansvarlige
  • Rådgivning til innholdsprodusenter for optimal utnyttelse av digitale kanaler
  • Skrive effektive og engasjerende tekster til Facebook, YouTube og andre digitale kanaler
  • Oppdatering av BIs innhold på ulike studieportaler
  • Ansvar for systematisering av digitalt markedsmateriell
  • Bidra til gjennomføring av webinarer
  • Bidra i markedsavdelingens øvrige oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
  • 1-3 års relevant erfaring er et krav, enten fra mediebyrå eller en lignende stilling
  • Erfaring med prosjektledelse
  • God teknisk og analytisk forståelse
  • Inngående kjennskap til annonsering i digitale kanaler
  • Behersker de fleste av følgende verktøy: Facebook Business Manager, LinkedIn Campaign Manager, Snapchat Advertising , Google Analytics 360 , Smartly.io eller lignende , Microsoft Power BI , Google Ads

Ønskede egenskaper:

  • Selvstendig og proaktiv
  • Strukturert og svært nøyaktig
  • Gode samarbeidsevner
  • Sterke kommunikasjonsferdigheter på både norsk og engelsk

Vi tilbyr:

  • Interessante arbeidsoppgaver og gode muligheter for faglig utvikling
  • Et inspirerende arbeidsmiljø i en ung, motivert og kompetent avdeling
  • En spennende bransje som er i stadig utvikling
  • Selvstendig stilling med mye ansvar
  • Du vil bli en del av en sammensveiset avdeling hvor åpenhet, innovasjon, respekt, engasjement og profesjonalitet er sentrale verdier

Arbeidssted vil være Handelshøyskolen BI i Nydalen.

For spørsmål om stillingen, kontakt Anette Skott: anette.o.skott@bi.no

Send søknad

HJEMMESIDE: www.bi.no

Powered by Labrador CMS