LEDIG STILLING VED HANDELSHØYSKOLEN BI

Markedsansvarlig - avdelingen Marketing and Recruitment

Søknadsfrist: 08.08.2021

Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.

Fantastisk mulighet for deg som er interessert i markedsføring og teknologi!

Vi leter etter et strategisk markedshode med tech-interesse til en spennende rolle som kundereiseansvarlig i avdelingen Marketing and Recruitment. Vi tror du som passer til rollen har en bakgrunn fra markedsføring, salg eller kanskje fra mediebyrå. Du synes det er spennende å tilrettelegge for god markedskommunikasjon på tvers av både betalte og egne kanaler, og bruke data for å skape relevans for målgruppen. Du er en som vil utforske nye muligheter for å inspirere, informere og kommunisere med en ung målgruppe som skal foreta et stort valg.

I denne stillingen vil du skape og forvalte bransjeledende kundeopplevelser gjennom hele kjøpsreisen og fungere som et bindeledd mellom digitale spesialister, teknologer, markedsførere og rekrutteringsansvarlige. Du blir en del av et kompetent og ambisiøst team som sammen har skapt fantastiske resultater allerede – og fortsatt har ambisjoner om å bli bedre.

Oppgaver:

  • Skape og forvalte den digitale kundeopplevelsen fra interessent til student
  • Designe, opprette og optimalisere digitale kundereiser
  • Opprette og optimalisere automatisert kundedialog
  • Etablere beste praksis og definere next-best-actions i den digitale kundedialogen
  • Avdekke friksjon i nye kunders kjøpsprosess og kravsstille endringer og forbedringer
  • Være avdelingens superbruker i Salesforce Marketing Cloud og tilknyttede cx-løsninger
  • Sikre relevante leads og god oppfølging av disse i samarbeid med rekrutteringsansvarlige
  • Oppsett og optimalisering av epost-dialoger
  • Bidra i avdelingens øvrige oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
  • Erfaring med markedsføring og/eller salg og kan vise til sterke resultater. Ekstra motiverte og dedikerte nyutdannede kandidater kan også søke.
  • God kjennskap til CRM- og marketing automation-plattformer eller lignende
  • God forretnings- og målgruppeforståelse
  • God forståelse for digitale systemer og digital infrastruktur. Kjennskap til analyse- og visualiseringsverktøy som Google Analytics og Microsoft PowerBI kan være en fordel
  • Har gode norsk- og engelskferdigheter, både skriftlig og muntlig

Ønskede egenskaper:

  • Stort engasjement for å skape den gode kundeopplevelsen
  • Kommersiell teft
  • Strategisk og nytenkende
  • Proaktiv med stor arbeidskapasitet
  • Selvstendig og ansvarsfull
  • Relasjonsbygger med god evne til å formidle

Vi tilbyr:

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en selvstendig stilling med mye ansvar
  • Et ambisiøst og internasjonalt arbeidsmiljø
  • En spennende og betydningsfull bransje som er i stadig utvikling
  • Attraktive muligheter for kompetanseheving gjennom kostnadsfri deltakelse på BIs studier og kurs
  • 35 timers arbeidsuke, 5 ukers ferie, samt fri i julen og påsken
  • Gode ordninger for pensjon, lån og forsikring.
  • Arbeidssted Handelshøyskolen BI, campus Oslo i Nydalen

Send søknad

KONTAKTPERSONER:

HJEMMESIDE: www.bi.no

Powered by Labrador CMS