Ledig stilling ved Handelshøyskolen BI

Studieveiledere

Søknadsfrist: 01.09.2019

Handelshøyskolen BI skal etablere et nytt servicesenter med moderne digitale løsninger for alle kommunikasjonskanaler. For å lykkes med dette spennende oppdraget trenger vi kvalitetsbevisste og engasjerte medarbeidere til to faste stillinger som studieveiledere.

Handelshøyskolen BI

Handelshøyskolen BI er rangert blant de beste handelshøyskolene i Europa, og leverer internasjonalt anerkjent forskning og et bredt spekter av pedagogiske tilbud fra bachelor- til master- og doktorgradsprogrammer, samt videreutdanningsprogrammer. BIs samfunnsoppdrag er å øke kunnskap og gjennom det bidra til utvikling av næringslivet. BI har 20 000 studenter, over 300 000 alumni, og en rekke akademiske og forretningsmessige partnerskap og nettverk, både nasjonalt og internasjonalt. BI har de tre mest prestisjefylte internasjonale kvalitetsakkrediteringene – AACSB, EQUIS og AMBA. BI er organisert som en selveiende stiftelse hvis formål ene og alene er undervisning og forskning. All fortjeneste går til å styrke BIs akademiske læringsmiljø.

Senteret er det første kontaktpunktet for BIs studenter og interessenter, og skal bistå med relevant informasjon og veiledning tilpasset den enkeltes behov. Vi står nå foran en spennende omstillingsprosess hvor vi skal bygge opp en ny organisasjon med profesjonelt veiledningsapparat og utvikle selvbetjeningsløsninger og moderne kommunikasjonsverktøy for alle fire campus. Som vår nye medarbeider får du derfor en unik mulighet til å være med fra starten og forme en ny avdeling og nye tjenester.

Dine oppgaver vil være:

  • Veiledning og oppfølging av interessenter, søkere og studenter
  • Bidra i oppbygging av en ny avdeling som blir navet for studentoppfølging på BI
  • Noe saksbehandling
  • Bidra til optimalisering av studentkommunikasjonen
  • Bidra til forbedring av arbeidsprosesser i avdelingen
  • Bidra i utvikling av nye digitale kommunikasjonsløsninger som for eksempel chatbot og selvbetjening

Vi ser etter deg som:

  • Brenner for god kundeservice; utpreget serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Har relevant høyere utdanning, bachelornivå
  • Har noe erfaring med kundeservice, salg eller veiledning, og er gjerne vant med å bruke CRM-systemer
  • Er interessert i den digitale utviklingen
  • Evner å sette deg inn i og holde oversikt over store mengder informasjon. Kommuniserer tydelig skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk

Vi kan tilby en engasjerende arbeidsplass med kunnskapsrike kolleger. Avdelingen skal betjene alle våre fire campuser, men ditt arbeidssted vil være i Oslo (Nydalen).

Nærmere informasjon kan fås ved henvendelse til:

Send søknad

KONTAKTPERSONER:

HJEMMESIDE: www.bi.no